Haha, spot on!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, spot on!
Rätt coolt med lädertavla!
![]()
Kul att Rolex lyssnar och rättar till sig efter den designmissen. Normalt så brukar de väl ignorera och går vidare?Håller med! Riktigt bra, blir sugen på att köpa en nu
Ny vs gammal
![]()
Dra gärna nageln över PVD coatingen på random sinn, är nyfiken på dem.Kommer klämma på Sinns nyheter imorgon.
Någon speciell som jag ska klämma extra på?
Kul med lite innovationer, men det där tycker jag inte var någon höjdare. Skuggorna från visarna ser ut att falla snyggt över tavlan, men i övrigt blir det diss från mig. Samma gäller det mesta av det Hublot släppt idag, tyvärr.Rätt coolt med lädertavla!
![]()
Se där ja. Fan vad bra.
Synd att jag har en röd (2014) BB på ingång.
Eller inte synd. Jag längtar. Men synd för plånboken...![]()
Vad blir nästa tro? Latex-urtavla? Med ett armband gjort av återvunna kondomer, typ.Rätt coolt med lädertavla!
![]()
Reklamfilmer från Omega:
Rätt coolt med lädertavla!
![]()
Eller hur, riktigt chockerande!Det känns väldigt otippat att Omega kommer med en limited edition på Speedmastern......![]()
Haha, man häpnarEller hur, riktigt chockerande!
tycker mkt går i vintagestil numera. Tydlig trend, jag tänker på Omegas seamaster 300 master co axialTror inte Oris visat så mycket än, hittade den här och den yonsson länkade tidigare.
![]()
Den kommer nog inte åldras på ett bra sättRätt coolt med lädertavla!
![]()
556 jubiläum är väl den av de som redan är presenterade som ser roligast ut, tror den kan vara riktigt fin irl.Kommer klämma på Sinns nyheter imorgon.
Någon speciell som jag ska klämma extra på?
Otroligt snygg!!![]()
Som på denna bild.
Perfekt om man redan har alla andra rolex-modeller!![]()
Jag gillar den än då, trots att den kanske ser lite billig ut, skulle passa som en riktigt cool toolwatch tycker jag!
Den kommer nog inte åldras på ett bra sätt![]()
Jag tycker Air Kingen var svincool. Känns som jag är ensam om detta?![]()