Inte tavlan nödvändigtvis kanske men vridringen?
Förstår att det inte är solljus på denna bild, men ser riktigt go ut här med. Får väntat och se tills någon lägger upp en solljus bild på den.
(lånad bild)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår att det inte är solljus på denna bild, men ser riktigt go ut här med. Får väntat och se tills någon lägger upp en solljus bild på den.
(lånad bild)
Några snodda från IG. Behöver nog se de två första live... Den sista tror jag är grym.
Faktiskt fin...The Girard-Perregaux 1966 Dual Time comes on a black alligator strap with a steel pin buckle, and is available from $10,500.
Case, 40 mm, stainless steel; Movement, Calibre GP03300-0119, manufacture made, self-winding, 28,800 vph (4 Hz), 46-hour power reserve, Functions, central seconds, second time zone 24 hours, date.
Jag funderar starkt på att köpaFaktiskt fin...
Bättre bilder från Hodinkee på Bulova CURV. Tycker verkligen att man lyckats med denna. Skulle vilja påstå att den är prisvärd dessutom med ett pris från 5,300kr
Håller sig inom 10sek per år.
Denna var inte lika nice...
Snygg. Du får sälja nån av dina dressare och addera denna iställetÄr faktiskt förvånad att ingen på forumet plockat upp en Slim d'Hermes än, tycker det är en grym klocka och om jag inte hade flera dressare skulle jag absolut köpa! Nya med emaljtavlan är riktigt smask
Bättre bilder från Hodinkee på Bulova CURV. Tycker verkligen att man lyckats med denna. Skulle vilja påstå att den är prisvärd dessutom med ett pris från 5,300kr
Håller sig inom 10sek per år.
Den mörkare är titan och kostar 7,900:-Kan nog bli ett köp av den mörkare. Grym
Baam!Voutilainen, blir alldeles skakig i benen, fick även en liten pratstund med Kari
Blir kanske lite för lätt, gillar när man känner klockan på armen. Gillar indexen bättre på titan varianten.Den mörkare är titan och kostar 7,900:-
Jag föredrar tavlan på den andra
Bättre om möjligtBaam!
Är finishen på dom där lika hög som man vill tro?
Vääääldigt snygga!Voutilainen, blir alldeles skakig i benen, fick även en liten pratstund med Kari
Läste nånstans att dom medvetet ändrat nyansen på boettlocket för att det är den färgen dom uppskattar att patinan kommer bli. Ish.Funderat på boettlocket? Brukar väl vara i stål? På någon bild såg det ut att vara en nyansskillnad på Tudorn.
Tycker också denna är riktigt rolig.Blir kanske lite för lätt, gillar när man känner klockan på armen. Gillar indexen bättre på titan varianten.
Ser ut som att indexen skiljer sig mellan de två.Tycker också denna är riktigt rolig.
Ser ingen skillnad på tavlan vad skiljer sig ?
förutom blå visare.
Verkar vara rose vs stål på index vad jag kan se, men ser ingen skillnad i form på dom.Ser ut som att indexen skiljer sig mellan de två.
Har du blivit färgblind på äldre dar ?Tycker också denna är riktigt rolig.
Ser ingen skillnad på tavlan vad skiljer sig ?
förutom blå visare.
Sjukt cool den där. Hur är känslan på armen?Ressence Type 5
Ressence Type 5
Sjukt cool den där. Hur är känslan på armen?
Vad ligger den på i pris?Är faktiskt förvånad att ingen på forumet plockat upp en Slim d'Hermes än, tycker det är en grym klocka och om jag inte hade flera dressare skulle jag absolut köpa! Nya med emaljtavlan är riktigt smask