Tycker den ser bra ut på bild. Hade velat se ett vristskottOch de här tavlorna MÅSTE ses på riktigt. Jag var först skeptisk, men ser bättre ut på riktigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den ser bra ut på bild. Hade velat se ett vristskottOch de här tavlorna MÅSTE ses på riktigt. Jag var först skeptisk, men ser bättre ut på riktigt.
Det får någon som får sitta i Rolexhuset fixa.Tycker den ser bra ut på bild. Hade velat se ett vristskott
Just det är ju det trista - alla på KS verkar tro att man bara ska dyka upp, highfivea vakten och börja prova klockor. För min del var det först det tredje året som jag ens fick komma in i Fort Rolex...Det får någon som får sitta i Rolexhuset fixa.
Tydligen knepigt, om man inte är AD, etablerad journalist eller har bra kontakter.
Jag är och har inget av det.
Precis så. Jag och min vän fick komma in på några ställen, men ENBART p.g.a. Att @ERIKSON URHANDEL och Jon från Tidssonen är etablerade på arenan.Just det är ju det trista - alla på KS verkar tro att man bara ska dyka upp, highfivea vakten och börja prova klockor. För min del var det först det tredje året som jag ens fick komma in i Fort Rolex...
Nevermind instagram är min vän! grymt bra!Det får någon som får sitta i Rolexhuset fixa.
Tydligen knepigt, om man inte är AD, etablerad journalist eller har bra kontakter.
Jag är och har inget av det.
Nevermind instagram är min vän! grymt bra!
Denna har säkerligen redan flugit förbi. Men diggar den! Clean dykare från Oris.
Det nya bronsetÄr nitad länk det nya svarta?
Sjukt fina!Och de här tavlorna MÅSTE ses på riktigt. Jag var först skeptisk, men ser bättre ut på riktigt.
För stor?
Någon som har mer koll på hur det är med priserna på Rolex nya modeller?
ABTW säger 11600 franc för nya Daytona med skatt, alltså ca 98kkr.
Stämmer detta eller blir det sjukt mycket mer iom 25% skatt i Sverige (motsvarande 8%?)
4900 CHF enligt A blog to WatchNya daytonan i vit samt airking, roliga nyheter. Men fastnade även för denna som jag förstår i limited ex 2000st. Är det någon som hört ca pris???
Snicksnack, listpriset i Sverige blir 110400:- och första leverans aug/sept som det ser ut i dagsläget. Info från Svensk AD på plats.Pratade med krons och de trodde nya daytonan skulle bli ca 20-30 tkr dyrare än den gamla.
Det hjälper till så att man får ut jämn energi ut fjädern ("constant force escapement"). Utan den så går klockan ännu mer olika beroende på hur uppdragen klockan är.Nån får gärna förklara komplikationen remontoir. Har det att göra med uppdragningen av klockan?
Snicksnack, listpriset i Sverige blir 110400:- och första leverans aug/sept som det ser ut i dagsläget. Info från Svensk AD på plats.
Säger ni att det är orange så är det väl det... Jag ser gult!
...Som jag iofs gillar (gult alltså), så jag tyckte nog att den var rätt okej!
Men. Är det bilden som luras eller är datumskivan lite knasig?
Ja hoppas du har rätt De sa att de inte visste men gissade runt 130-140 tkr när jag la handpenningen men det finns en stor chans att de la sig högt bara för att inte göra mig besviken när jag väl ska betala för klockan
Och man tycker att vanliga klockor är känsliga för magnetiska fält utifrån...Landat, i taxin på väg hem.
Försöker smälta allt. Det var så extra mycket av allt...
Typ den här... Kulorna i sidorna visar tiden - kontrollerade av en magnet. Och ja, tourbillon så klart.
Denna har säkerligen redan flugit förbi. Men diggar den! Clean dykare från Oris.
Det där var inte vackert.
Riktigt fet! med chocolate tavlan!Nevermind instagram är min vän! grymt bra!
Vänta tills dess att du ser den i solljusRiktigt fet! med chocolate tavlan!
Vänta tills dess att du ser den i solljus