Tror fan det, eller så är det min kassa jobbskärm från dellHar du blivit färgblind på äldre dar ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror fan det, eller så är det min kassa jobbskärm från dellHar du blivit färgblind på äldre dar ?
Är faktiskt förvånad att ingen på forumet plockat upp en Slim d'Hermes än, tycker det är en grym klocka och om jag inte hade flera dressare skulle jag absolut köpa! Nya med emaljtavlan är riktigt smask
Hur är detta med gummi i bezel, (på tryckknappar och på krona som finns på andra märken) torkar det inte sönder med tiden?
Och så en liten pratstund med Ben
Han lär ha blivit uppvaktad under mässanOch så en liten pratstund med Ben
Frågade du honom varför det inte kommit någon Talking Watches på ett tag?Och så en liten pratstund med Ben
Äntligen! Spring drive utan gångreservsindikator på tavlan! Seiko har förstått!
Alla mina klockor har allt för högt sentimentalvärde för att säljas! Kan möjligtvis bli att addera efter daytonan!Snygg. Du får sälja nån av dina dressare och addera denna istället
Tror den här ligger på 20k usd, men vanliga ligger väl på runt 50k SEK!Vad ligger den på i pris?
Vad hade han på armen idag?Och så en liten pratstund med Ben
Nytt från bell&ross.. satsar också på helsafir!
Vad hade han på armen idag?
Ja det händer ju tyvärr allt för ofta... Undrar dock vart den kommer att ligga i pris i jämförelse med Hublot och RM.. Inte för att jag är spekulant men kul att se om de kan konkurrera ut dom på den (extremt lilla) marknadenlite tråkigt när märken sticker iväg för mycket från sitt ursprung. Bell&Ross är ju tydliga bruksklockor för militär och flygare. Dock är ju det ju något som många märken gör.
Läcker!Den här enligt deras livesajt:
Det märks att högsta hönset på Tag var hos Hublot innan! Tyckte faktiskt den var helt OKFår väl gå lite mot strömmen och erkänna att jag tyckte att den här var riktigt snygg!
CARRERA HEUER-01 ROSE GOLD/ BLACK BEZEL CAR2A5A
Bättre bilder från Hodinkee på Bulova CURV. Tycker verkligen att man lyckats med denna. Skulle vilja påstå att den är prisvärd dessutom med ett pris från 5,300kr
Håller sig inom 10sek per år.
Ska bli spännande att prova den och se hur den ser ut i verklighetenDet märks att högsta hönset på Tag var hos Hublot innan! Tyckte faktiskt den var helt OK
Är fortfarande intresserad av att få veta vad den kostar att serva. Någon som vet/hört?Nu jäklar... så koola!
Det är ju om typ 10 år!? Varför ens tänka på det nu?Är fortfarande intresserad av att få veta vad den kostar att serva. Någon som vet/hört?
Bättre bilder från Hodinkee på Bulova CURV. Tycker verkligen att man lyckats med denna. Skulle vilja påstå att den är prisvärd dessutom med ett pris från 5,300kr
Håller sig inom 10sek per år.
Denna var inte lika nice...
Ett måste för varje Sagan om Ringen-nörd! ...eller va?!Vill ha.