Underbart nördig klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbart nördig klocka.
Riktigt Nice! Ngt listpris tillgängligt?Breguet Type XXI Ref.3817
Riktigt intressant. Undrar när man kika på dem i butik här hemma?Hoppsan, full inhouse Perpetual Calendar för under USD 10000. Nåt för @Asplund m.fl? Inte dumt alls..
Den där med blå tavla och guldig bezel ser rätt smaskig ut.Ville tipsa folket om videos från Baselworld som WUS komponerat
Väldigt lagom per brand, inte för mycket gafflande mest liveshots
Kolla in! När filmen är slut finns det mer att klicka på
det rätta, tag
Den där satt ju fint! Limiterad till 30st om jag uppfattat det rätt.Måste ha. 38mm
Kan den mala kaffe den där klockan? Jisses vad otymplig.Grahams re-make av den första modellen
Beställ en till mig med, om du hinner!Måste ha. 38mm
Måste ha. 38mm
Japp. Limiterad till 30 och går ej att beställa enligt BPDen där satt ju fint! Limiterad till 30st om jag uppfattat det rätt.
Trist. Känns spontant att det var så den nya Bathyscapen skulle sett ut från början. Passar bra bland dina när du jagat rätt på en . Happy hunting!Japp. Limiterad till 30 och går ej att beställa enligt BP
Den lär vara omöjlig att hitta. Men det är ju en del av jaktenTrist. Känns spontant att det var så den nya Bathyscapen skulle sett ut från början. Passar bra bland dina när du jagat rätt på en . Happy hunting!
Kaffepengar ju..En blå bathyscaphe med keramisk boett. Endast 12k CHF
Haha helt galet! Men den är jävligt snygg!Kaffepengar ju..
Det är bronsDen där med blå tavla och guldig bezel ser rätt smaskig ut.
Jäkligt fint format. Förutom BB 36 lämnade nyheterna i Basel mig lätt #handledskränktMåste ha. 38mm