M.U
Silver
Jo det är ju ett stort problem... Och sen prislappen ett annat..Cool. Problemet är bara att dom är groteskt stora
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo det är ju ett stort problem... Och sen prislappen ett annat..Cool. Problemet är bara att dom är groteskt stora
6200 ChfNågon som vet vad nya versionen av 214270 kommer ligg på?
Grymt bra jobbat @Donkii att publicera alla nyheter från mässan. Otroligt tacksamt att få det serverat i en ljuvlig bildparad.
Vet att många skrivit om att det var tråkigt i år, men jag måste säga att det ju har kommit hur mycket fantastiskt som helst från exempelvis TAG, Breitling, Hermes, Bulgari, (men med galen prislapp), och en rad andra märken.
@Donkii tack för att du orkar dela och lägga upp alla sköna bilder!
Vill bara skjuta in att första och sista bilden är PAM662 och andra bilden PAM663.
Vill ha den svarta med nuffror!GO
LUME
Jag håller med, hade jag inte precis köpt den härligt blåa Italia Independent modellen hade jag kanske varit spekulant på en sån iställetTycker den nya camouflage hubloten är redigt cool! Lär dock vara ensam om detta (typ)
Sorry för halvkass bild
Det kan man tro Men nu är det ju helgHar du semester @Donkii ?!
Mest intressanta klockan i år! Under-the-radar-deluxeH. Moser & Cie. Endeavour Perpetual Calendar Concept Funky Blue
JA! Där är någonting med denna som bara griper tag i mig. Älskar't
Nu pajar jag tråden, ingen Basel grej men den har synts på platsen, Bamford....
Rååålex ser du väl!? Gillar Bamford och deras lite punkiga stil.
Rååålex ser du väl!? Gillar Bamford och deras lite punkiga stil.
Jag tror att det är allt annat än kommunalare som skaffar Bamford.Kommunalkoolt....
Skulle verkligen vilja klämma på denna. Otroligt ful och ser plastig ut, samtidigt ser det ut som om man kan skrapa av ytan ner till stålet. Utöver det ser det ut som om den är gjord av ihoptryckt lera, asså herregudNu pajar jag tråden, ingen Basel grej men den har synts på platsen, Bamford....
+1 Allt som kommer ut från Bamford ser värre ut än när det kom in till dem !Skulle verkligen vilja klämma på denna. Otroligt ful och ser plastig ut, samtidigt ser det ut som om man kan skrapa av ytan ner till stålet. Utöver det ser det ut som om den är gjord av ihoptryckt lera, asså herregud
Breguet Type XXI Ref.3817
Jisses, bästa släppet på årets Basel enligt mig!Breguet Type XXI Ref.3817