Samma size som 512? Ser lite mindre ut än de "vanliga" 44mm+Denna kom innan Basel men finns trots allt representerad som en nyhet, PAM00655
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma size som 512? Ser lite mindre ut än de "vanliga" 44mm+Denna kom innan Basel men finns trots allt representerad som en nyhet, PAM00655
42mmSamma size som 512? Ser lite mindre ut än de "vanliga" 44mm+
Prislappen på 1,350,000 ocksåDen där var ju riktigt bra!
TAG Heuer Monza is a numbered edition, it’s not limited in any way, and will hit the market with a retail price of $5,250 USDYes, den ser grym ut!! LE, hur många är det som släpps?
Aha, ok =)TAG Heuer Monza is a numbered edition, it’s not limited in any way, and will hit the market with a retail price of $5,250 USD
Prislappen på 1,350,000 också
Haha fan va skönt då slapp man sno från sommarklock budgeten
Ja snyggast hitills, vad är det för ytbehandling på Ti:et? Jo sandblästrat enligt filmen ovan. Men bara det, inget annat "dessutom"? Den ser lite väl mörk ut? Kan det vara någon "anodering" eller vad det heter också?Som tidigare i tråden, men denna gång på en handled.
Bulgari Octo Finissimo Minute Repeater Watch Is World’s Thinnest
Wow vilken klocka! Coolt med Heuer och vad tror du om att det namnet används mer&mer? Kommer man byta namn helt till Heuer?Hands on med Heuer Monza Titan.. väcker ett habegär hos mig - 5,250usd
fuck yeah! Tag är heta nu!Hands on med Heuer Monza Titan.. väcker ett habegär hos mig - 5,250usd
Underbart. Deras evighetskalender-koncept är kaxigt. "Här har jag en svår komplikation men det syns inte."H. Moser & Cie. Endeavour Perpetual Calendar Concept Funky Blue
Japp! Kommer idag efter 10. Se annan tråd.Någon på plats som lan ta vettiga bilder på Sinn 556 MOP?
Citizen The Citizen Chronomaster Nisse! 5 SPY!Underbart. Deras evighetskalender-koncept är kaxigt. "Här har jag en svår komplikation men det syns inte."
Brukar inte gilla klockor med PVD, men den hör är faktiskt undantaget…tycker om den!Hands on med Heuer Monza Titan.. väcker ett habegär hos mig - 5,250usd
Tänkte mer på konversationen:Citizen The Citizen Chronomaster Nisse! 5 SPY!
Du skrev precis det jag tänkteTillsammans med månklockan är detta en fullträff från Bulova. Enda nackdelen med 262 kHz-verket är att batteritiden verkar ligga runt två år vilket kan tyckas lite.
Cool. Problemet är bara att dom är groteskt storaTycker den nya camouflage hubloten är redigt cool! Lär dock vara ensam om detta (typ)
Sorry för halvkass bild