• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2017 the tråd >>>>>

IMG_3091.JPG

Bortse från såsen med potatis och kycklingen :D

Åh, ÖL & Värmeljus! De blir finfint!

On topic: Det är väl en på gång med seiko redan?

Jag har hört att dom ska släppa alla modellerna i 33 mm.

....eller så blandar jag ihop det med mina egna önskningar. :rolleyes: :sorry:

Edit:
Jag kan ju sätta 100 spänn på att de få klockor som släpps som är mindre än 36 mm (dam) kommer vara tråkiga/ointressanta/superblingiga. (Högst objektivt givetvis men hey, tror de flesta är med mig här).

Senast ändrad:
Speedmastern ligger väl sjukt nära 2915-1. Bara raka bandhornen som skiljer? (ser ut på bilden som det är de nyare svängda, eller?)

Fy fan om Tudor släpper en ny daytona-kopia ala Black bay chrono. Kan vi göra en namninsamling för att kollektivt hindra att folk på forumet att köpa något sådant missfoster till klocka?

Slår mig just att länkarna på Omegas nya ser så mycket bättre ut än den polerade på Seamaster 300. Så det jag i slutändan kanske blev mest sugen på var en 300, fast med ny snyggare länk.

Fy fan om Tudor släpper en ny daytona-kopia ala Black bay chrono. Kan vi göra en namninsamling för att kollektivt hindra att folk på forumet att köpa något sådant missfoster till klocka?
lol?, varför skulle vi göra det, den där som kom på bild lite högre upp var ju skit snygg?

Railmastern ser fantastisk ut! Ska bli kul att se fler bilder på den. :) Fakepatina är inget vidare dock, känns lite som att köpa nya trasiga jeans. Inte genuint liksom.

Senast ändrad:
Omegorna är fina men ack så tråkiga.

Inget fan av Railmaster, och en fake patina homage speedy känns inte så spännande, speciellt efter Speedytuesday-klockan som var sjukt lyckad.

Den röda? Den sådär. Den tidigare med stål-bezel hemsk sak. Synd om Tudor gör något sådant med en så fin kronograf redan i sortimentet.
Den röda är ju bland de snyggaste jag sett rent estetiskt, tycker Tudor gör sjukt mycket mer intressanta klockor än rolex, de har ju ett mycket mer elegantare och modernare design.

Pluss att jag antar att ju mer tudor säljer destå mer flis får rolex?

Tillbaka
Topp