Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förra året var jag påväg till jobbet när det började explodera ut modeller, typ lunchtid. Ingen aning om det är samma i år.Någon som vet vilken tid som Rolex presenterar sina nyheter?
![]()
Bortse från såsen med potatis och kycklingen![]()
SPOILER ALERT!
Omegas nya trio
SPOILER ALERT!
![]()
![]()

Lunchtid kan ju vara allt mellan 10-13, alldeles för stort spannFörra året var jag påväg till jobbet när det började explodera ut modeller, typ lunchtid. Ingen aning om det är samma i år.
lol?, varför skulle vi göra det, den där som kom på bild lite högre upp var ju skit snygg?Fy fan om Tudor släpper en ny daytona-kopia ala Black bay chrono. Kan vi göra en namninsamling för att kollektivt hindra att folk på forumet att köpa något sådant missfoster till klocka?
Lunchtid kan ju vara allt mellan 10-13, alldeles för stort spann![]()
Det är inte så kul med nya klockor helt enkelt ...Fan, jag känner mig som värsta motvallskärringen, jätte fina klockor, men guud så tråkigt!
Låt oss hoppas på en mindre Railmaster typ 38-39 mm.Snyggt! Där är den uppdaterade modellen (Aqua Terra) som jag skrev om. Nya storlekarna är 0,5 mm mindre och då verkar inte Railmastern vara så himla stor.
Kul med nytt!

PRISA GUD! Jag som nyligen drömde om att de skulle göra en remake på railmasternSPOILER ALERT!
Omegas nya trio
SPOILER ALERT!
![]()
![]()
Låt oss hoppas på en mindre Railmaster typ 38-39 mm.Minns tyvärr fortfarande XXL versionen
![]()
![]()
GapflabbHur skulle ni reagera om Rolex släpper en smartwatch?
Låt oss hoppas på en mindre Railmaster typ 38-39 mm.Minns tyvärr fortfarande XXL versionen
![]()
![]()
Kommer väl men som LE?
Och ingen skulle bli förvånad om Omega gjorde det...Hur skulle ni reagera om Rolex släpper en smartwatch?
Den röda? Den sådär. Den tidigare med stål-bezel hemsk sak. Synd om Tudor gör något sådant med en så fin kronograf redan i sortimentet.lol?, varför skulle vi göra det, den där som kom på bild lite högre upp var ju skit snygg?
Ja så tänker jag med. Slutet för värdet på mekaniska klockor?Fy fan vad det hade skadat märket...![]()
Den röda är ju bland de snyggaste jag sett rent estetiskt, tycker Tudor gör sjukt mycket mer intressanta klockor än rolex, de har ju ett mycket mer elegantare och modernare design.Den röda? Den sådär. Den tidigare med stål-bezel hemsk sak. Synd om Tudor gör något sådant med en så fin kronograf redan i sortimentet.