Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker BB chrono var schysst och personligen gillar jag att ha datum på en klocka, speciellt med den positionen. Fast det är rätt mycket "Speedy Black Side of the Bay" över den...
Ja jag vette fasen hur man kan tycka en kronograf på 41mm är för stort. Ibland är storleksnojjan på forumet sjukt överdriven. Vit datumskiva mot svart tavla däremot![]()
Lägg ner.Hur man kan rycka att 41 mm är för stort? Ja... man kan ju ha någon form av känsla för estetik.
Ja, väldigt spännandeÄven fast 99% av det som släpps är ointressant för mig storleksmässigt.. (ja jag är bitter!)
Nu tycker jag du är negativ, bara att skruva fram klockan en timme först och sen kan du använda kronograffunktionen obehindrat! Iiiiinga problem!BB krono har en stor vacker snowflake timvisare, perfekt för att blockera subdial. Kom igen då, inte ens vettig.
Beroende på tjocklek och andra faktorer så är det mesta över 41mm påväg att bli stort på de flesta handleder. Många tänker nog inte på det själva, men det är otroligt mycket klockor man ser som sitter som skräp pga att de är för stora för ägarens handled. Köper dock absolut att den här är 41mm. (Men 40 hade varit ännu bättre).Ja jag vette fasen hur man kan tycka en kronograf på 41mm är för stort. Ibland är storleksnojjan på forumet sjukt överdriven. Vit datumskiva mot svart tavla däremot![]()
Men med ett nypris på 5000usd så är den rätt prisvärd, särskilt när den börjat ploppa upp på beg-marknaden.
Sånt här hypas alltid upp, lyckat släpp eller ej så ställer sig folk i köFörutsätter att någon stackare alltså köper klockan![]()
Sånt här hypas alltid upp, lyckat släpp eller ej så ställer sig folk i kö
Inget ont om Black Bay 36, men redan nu märks det att "hypen" lagt sig och den är rätt sval på andrahandsmarknaden.
Ja (minst två BB tillJag som är ny här, tror ni det släpps mer från Tudor?
Jag som är ny här, tror ni det släpps mer från Tudor?
Ja (minst två BB till)
![]()
![]()
Omega vinner den här ronden.
Svincoolt med kukindex. 2-0 omega.Ahh fast.... Omegan har ju ett könsorgan kl12? :O 1-0 Tudor![]()
Äger själv en speedy så får väl hålla med .i. viss månSvincoolt med kukindex. 2-0 omega.
Ja bara bytt ut boett och armband till Aqua TerransLook-alike
![]()
vs
![]()