Rätt bra. Sky-dweller i stål. 128 list
![]()
Men hur jävla najs var inte den då?!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Helt stört bra!
Äntligen en ny Rolex Rainbow!
![]()
Vänta lite.. Var den här på riktigt? HAHA! Så jävla bra. Basel 2017 räddat. List?
Jag gillar när det ser ut som att öppnaförskolan har fått vara med och bestämma med pärlburken.Inte för att jag är ett stort fan av nya klockor... Men vi har samma "smak"![]()
Tror Seiko hade sin presentation klockan 10.00 i morgon, om jag inte missminner mig.När kan man vänta sig nyheter från Seiko och Casio då?
skydweller i stål är så fel. -tycker jag!Fasiken va nice! Rolex levererar i år igen! Sky är så jäkla nice, så man brallar på sig![]()
Ingenting som rykt i baugetten hittills. Hoppas på att GS levererar. Någon som vet när de kör press-release?
20 nya Speedmasters hittills om jag räknat rätt.
Om den hade varit vitguld så hade den varit så jävla snygg i den kombinationen!skydweller i stål är så fel. -tycker jag!
![]()
Vänta lite.. Var den här på riktigt? HAHA! Så jävla bra. Basel 2017 räddat. List?
Tror Seiko kör imorgon 23:eIngenting som ryckt i baugetten hittills. Hoppas på att GS levererar. Någon som vet när de kör press-release?
Den vitguldaren skojar man fan inte bort. Jävlar!!Mycket bättre i vitguld och everrose..
![]()
Fy fan vad grisig den va!
![]()
Well, nu är det ingen hype kvar längre. Känns tomt, allt över nu?
hahaha word![]()
Inte så spännande nytt utan mest antiklimax![]()
Fy fan vad grisig den va!
Riktigt roligt med en stål sky-dweller!
MånadenVar är den röda pluppen till för vid index kl 8?
Var är den röda pluppen till för vid index kl 8?
Månadsvisning (8=augusti).Var är den röda pluppen till för vid index kl 8?