Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MånadVar är den röda pluppen till för vid index kl 8?
Är vitguld och stål.Fy fan vad grisig den va!
Riktigt roligt med en stål sky-dweller!
Är vitguld och stål.
Fast bara glasringen i vitguld. Lite som att säga att Datejusten är i vitguld/stål med den flutade ringen. Tycker nog ändå att den bör anses vara en "stål"-modell?
Rolex, Tudor, Omega och alla andra borde se åt Tag Heur. Liten dykare, dom fattar grejen!
![]()
Bra initiativ även om jag kan tycka att tillverkarn ofta gör det lite enkelt för sig. Släng på lite diamanter och så har vi en damklocka, klart.
Tags gamla klassiska ultralökiga link-länkMen länken, ser ut som den blivit påkörd av ett stort bildäck?! Riktigt osexig..
![]()
Är det så?Alltså. Det ser ut som att man behåller Deepsyn men stryker SD 4000 ur sortimentet... så två fula och stora klockor kvar, istället för en snygg... grattis Rolex...
Läge att köpa en SD4000 nu då kanske? Såldes i två år?
Alltså. Det ser ut som att man behåller Deepsyn men stryker SD 4000 ur sortimentet... så två fula och stora klockor kvar, istället för en snygg... grattis Rolex...
Läge att köpa en SD4000 nu då kanske? Såldes i två år?
Hämtat inspo från LW och Graham?
Samarbete mellan Ferrari och Hublot. Techframe kallas tydligen konceptet.![]()
Lite mycket Linde Werdelin över den den där.
Ser ut att vara lätt att hålla ren
Väldigt mycket..Lite mycket Linde Werdelin över den den där.
Måste ge mig själv cred för träffsäker prognos!Säkraste tre betten:
1) Speedmaster från någon sida av månen
2) Black Bay i någon variant och/eller färg
3) DJ41 i nytt material
Någon som betta emot?![]()
Automatiskt. Förmodligen inga större skillnader jämfört med 8800 vilket är verket som sitter i den mindre Planet Ocean (39,5mm).Än så länge är jag supernöjd med Basel 2017! I've missed the bullet! Ingen ha-begär förutom Railmaster! Bara en ny klocka som måste köpas under året är helt LAGOM.
Är det ingen som vet om den nya 8806 urverk är manuellt eller automatiskt?
du tycker ju inte ens om klockorhahaha word
Vad jag kan se så finns den inte kvar på Rolexs hemsidaÄr det så?
Vad jag kan se så finns den inte kvar på Rolexs hemsida
https://www.rolex.com/watches/sea-dweller.html
Vad tycker ni spontant om nya Sea Dwellern? Jag menar, den är snygg men tycker tyvärr den röda texten dödar mystiken som finns på vintage![]()