• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2017 the tråd >>>>>

Alltså. Det ser ut som att man behåller Deepsyn men stryker SD 4000 ur sortimentet... så två fula och stora klockor kvar, istället för en snygg... grattis Rolex...

Läge att köpa en SD4000 nu då kanske? Såldes i två år?

Daytona i vitguld med oyster var iprincip det enda vettiga ifrån Rolex.
Seadwellern är ju sjukt trist.

IMG_2478.JPG
IMG_2479.JPG

3 hands modul, tjatade till mig att få fota bara för er, lanseras imorgon.

Alltså. Det ser ut som att man behåller Deepsyn men stryker SD 4000 ur sortimentet... så två fula och stora klockor kvar, istället för en snygg... grattis Rolex...

Läge att köpa en SD4000 nu då kanske? Såldes i två år?

Haha, det låter ju bara helt vansinnigt. Den nya Seadwellern känns ju som ett nedköp från SD 4000 på alla sätt.
För stor och med datumbubbla.

Är verkligen imponerande hur pass ointressanta släpp Rolex lyckades med iår,

Än så länge är jag supernöjd med Basel 2017! I've missed the bullet! Ingen ha-begär förutom Railmaster! Bara en ny klocka som måste köpas under året är helt LAGOM. :D

Är det ingen som vet om den nya 8806 urverk är manuellt eller automatiskt?

Än så länge är jag supernöjd med Basel 2017! I've missed the bullet! Ingen ha-begär förutom Railmaster! Bara en ny klocka som måste köpas under året är helt LAGOM. :D

Är det ingen som vet om den nya 8806 urverk är manuellt eller automatiskt?
Automatiskt. Förmodligen inga större skillnader jämfört med 8800 vilket är verket som sitter i den mindre Planet Ocean (39,5mm).

Vad tycker ni spontant om nya Sea Dwellern? Jag menar, den är snygg men tycker tyvärr den röda texten dödar mystiken som finns på vintage :(

• Like
Reactions: JLW
Tillbaka
Topp