Ja, den var riktigt fin. Vet du om den kommer in i en klockaffär i göteborg under året så att det går att se den irl? Jag lär tyvärr inte hamna i Basel i år heller.@Urkvinnan något för dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, den var riktigt fin. Vet du om den kommer in i en klockaffär i göteborg under året så att det går att se den irl? Jag lär tyvärr inte hamna i Basel i år heller.@Urkvinnan något för dig?
Håller med till 100%!Grymt släpp från Bvlgari! Älskar att de går sin egna väg! Och urverket är bara 2,23mm högt!!
![]()
![]()
Smaken är som baken, men chokladtavlan är nog mycket trevlig en skön sommardag i solenNjaäe, inte helt hundra på det. Iallafall inte för min egen del.
Kan jag också seKan se mig @leben slå till på den här!
Hade nog valt BP FF av dagens nyheter.
![]()
Det mest positiva resultatet skulle vara om de skippade maxicaset på Suben för att göra den mindre klossig och öka skillnaden mellan modellerna nu när båda har bubblan. Helt jäkla osannolikt, men jag slutar aldrig hoppas på att Suben får tillbaka den klassiska boetten.Det finns alltid två sidor av ett mynt, det positiva med de nya SD släppet är att gamla SD4000 nu blev mer intressant. Införskaffa en stor låda, börja hamstra gott folk.![]()
Håller med, tycker 5178 och de med liknande boett är sinnessjukt fina. Storleksmässigt är dock 38 fint för mig, inte för att jag någonsin kommer att äga en men ändå.5178 ser brutalt bra och tyvärr äckligt dyr ut.
Hade gärna sett samma boettform och storlek på ex 5396 eller calatravaserien. Patek hänger på storlekshetsen 5 år efter alla andra? Va hände med alla deras fina 33-36mm dressklockor liksom. Nu är allt 38-42mm
Willy-Wonka editionSåg ju inte lika bra ut på livebild, kasst ljus iofs.
![]()
Det var en fuktindikator som ändrade färg på originalet. Högst osäkert att den är fungerande på denna, vore rätt coolt dock.Vad sjutton är det där nere vid 6? PR-indikator?
Det fanns väl iofs ingen daytona i guld med ceramiska bezeln före idag? Det var ju en bra update. Men i övrigt känns det jävligt snabbt igenomtänkt. Skydweller i TT och stål är ett jävla skämt. Likaså den där förvuxna submarinern dom släppte.
Juste, såklart! Men gul och vit var med gamla bezeln va?Choklad araben samt vit tavla fanns ju
![]()
Juste, såklart! Men gul och vit var med gamla bezeln va?
Jag kan inte släppa den här..
Undrar hur den ser ut irl.. men varför inte alternativet med länk?!? Idioti..![]()
@Molle & @yonsson ?
Edit: ok efter googling verkar den visst finnas med stållänk! Inget dock jag hittade på Heuers egna sida.. nu blev den ännu mer intressant..
![]()
Och om man tycker det är för lite bling finns alternativet:
![]()
Inte allsTudor släpper BB36 i 41mm... hur tänkte de där?![]()
Nä, den var inte i närheten... Större också, tyvärr :/Här är för övrigt "standard-versionen" av Railmastern då den tidigare visade var limiterad. Inte alls lika fin i mina ögon...
![]()
![]()
Nä den där var ingen höjdare.. Vet du om de kommer släppa "standard versioner" av Speedmastern och Seamastern som presenterades?Här är för övrigt "standard-versionen" av Railmastern då den tidigare visade var limiterad. Inte alls lika fin i mina ögon...
![]()
![]()
Kul ju!Hublot gör det igen! Basels snyggaste klocka alla kategorier. Ser plastigare ut än vridningen på den där Yachtmastern
![]()
Får lite dåliga vibbar av Dynamic-modellen från 90-talet. Fan vad ful den var.Nä, den var inte i närheten... Större också, tyvärr :/
Knappast... Jag vet faktiskt inte men känns som om de skulle vara publicerade nu om så var fallet.Nä den där var ingen höjdare.. Vet du om de kommer släppa "standard versioner" av Speedmastern och Seamastern som presenterades?
Här är för övrigt "standard-versionen" av Railmastern då den tidigare visade var limiterad. Inte alls lika fin i mina ögon...
![]()
![]()
Sweeeeet!![]()
Gör sig bättre på läder än länk
Ja faktiskt. Känns som en Aqua Terra där Omega har sparat in på allt de kan.Oj, nästintill tudor chrono på den![]()