Omega Speedmaster 57' & Heuer Autavia. 5170P var riktigt fin men jag orkar inte ens läsa på eftersom jag ändå inte har rådVilka släpp tycker ni var bäst?
Min topp tre: Heuer Autavia, PP 5170P och Rolex Daytona 116518LN!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Omega Speedmaster 57' & Heuer Autavia. 5170P var riktigt fin men jag orkar inte ens läsa på eftersom jag ändå inte har rådVilka släpp tycker ni var bäst?
Min topp tre: Heuer Autavia, PP 5170P och Rolex Daytona 116518LN!
Funderade precis på samma sak..Tudor BB S&G är det Verkligen 18K hittar ingen info om det.. Känns som ett sjukt bra pris isf..
Men hur jävla najs var inte den då?!!!
Har kollat igenom tråden lite hastigt nu.Grymt släpp från Bvlgari! Älskar att de går sin egna väg! Och urverket är bara 2,23mm högt!!
![]()
![]()
Kan ej se att någon postat dessa:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Håller helt med, bra storlek 40mm. Tyvärr bara 500 exHade nog valt BP FF av dagens nyheter.
![]()
Glad för vad?![]()
Har alltid haft svårt för YM2 men när jag såg denna blev jag riktigt glad. Schysst sommarklocka. Sedan såg jag priset 166 500:- för en stål rolex, Nej tack.
Vad kommer nästa år en DD i stål??
Saknar redan den gamla SD, rätt storlek och utan bubbla.
Haha, santInte mycket att se hellerTypiskt Omega släpp..
Glad för vad?
Vad är skillnaden?!![]()
![]()
Tja utan guld, bara blå och vit tavla på stål. Men kom på att den är 44mm också, så vi letar vidare.Glad för vad?
Vad är skillnaden?!![]()
![]()
Okej trodde det vara själva nyheten att den kommit helt i stål. Hittade bara guld varianter på hemsidan. SorryJag förstår inte heller grejen, YM 2 har ju alltid varit tillgängligt i stål.
Grymt släpp från Bvlgari! Älskar att de går sin egna väg! Och urverket är bara 2,23mm högt!!
![]()
![]()
Jag förstår inte heller grejen, YM 2 har ju alltid varit tillgängligt i stål.
Nej stål, hel gulguld, TT roséguld samt vitguld. dock så har skydweller bara funnits i ädelmetaller tidigare.Har den det verkligen?? Det är väl bara ädelmetall!
http://www.chrono24.se/rolex/yacht-master-ii-stainless-steel-ref-116680--id3254955.htmHar den det verkligen?? Det är väl bara ädelmetall!