Nero13
Silver
Sorry missade den xD får skylla på att det är tisdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry missade den xD får skylla på att det är tisdag
En gmt med röd/ svart ring hade varit skoj ☺.Rolex passion report har släppt en grym artikel ang Rolex och Basel http://rolexpassionreport.com/20205/rolex-news-for-baselworld-2017/
![]()
![]()
Vad är det där?:O
En GMT Coke i rosé på oysterflex hade varit fräckt!
Den här i en storlek för män och jag hade slagit till direkt!

+1 på den sjukt snyggHelt okej.
![]()
Det hade kunnat bli något det! Gillar verkligen Rosemaster på Oysterflex!En GMT Coke i rosé på oysterflex hade varit fräckt!
Yachtmaster modellerna tror jag inte alls på.

Det drar ihop sig...
.Cant wait!Det drar ihop sig...
Jag är avundsjuk på mig själv, ska bli sjukt kul.Och du ska till mässan!!...Lite lätt avundsjuk.
... och då tänker du på Tudor black bay och Omega limited editions förstår jagJag är avundsjuk på mig själv, ska bli sjukt kul.
Det kommer lanserats ganska många nya roliga klockor.![]()
Funderar på att ta semester dagarna ni är där, så jag kanske blir 3:e man på nästa Y&M LEJag är avundsjuk på mig själv, ska bli sjukt kul.
Det kommer lanserats ganska många nya roliga klockor.![]()
Om man gissar samma sak 5 år i rad så är sannolikheten ganska stor att man tillslut får rätt.Bara jag som inte kan låta bli att fundera om företagen själva kikar på prognoserna i efterhand för att se om man kan få någon inspiration till nästa år? Vissa förslag är ju väldigt trevliga faktiskt. Hur ofta är det dem har rätt på någon klocka?
Hoppas på en Railmaster, gärna mindreChansen finns ju. Ryktas även om en Railmaster LE i mindre propotioner samt en som en lite större som inte kommer vara limiterad, ska bli spännande!
39mm tror jag inte är omöjligt. FOIS caset.Ja men vi vill ha hesalite och 39mm. Och cal 321 men det lär inte bli av.