mackman
Silver
Den var riktigt mysig, är det gmt variant på 42mm?Ny navitimer!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var riktigt mysig, är det gmt variant på 42mm?Ny navitimer!
![]()
Håller med, det passar faktiskt klockan bra.Det var ett jäkla gnäll om fakepatina, det är inte som den kommer patineras på det sättet med den nya lysmassan ändå!
Det är snyggt, lysmassan funkar som den ska = Jag är ser inget problem!
Grym!!!![]()
Gör sig bättre på läder än länk
Ochså fet - kommer rätt mycket roligt verkar det som (som jag antagligen aldrig kommer köpa, men ändåNytt från chopard, får patek vibbar
![]()
Nytt från chopard, får patek vibbar
![]()
45mm. Ej GMT. Finns i stål och guld.Den var riktigt mysig, är det gmt variant på 42mm?
Nya Autavian. 42mm, €4600 och en vridning som är på tok för bred.
![]()
Rattrapante. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Double_chronographDen var riktigt mysig, är det gmt variant på 42mm?
japp. Svinbra. Lite stor kanske. Annars snygg!En fullträff enligt mig! Booom
To each his own.Det var ett jäkla gnäll om fakepatina, det är inte som den kommer patineras på det sättet med den nya lysmassan ändå!
Det är snyggt, lysmassan funkar som den ska = Jag är ser inget problem!
Tudor "Bay of Pigs" ChronoSå den grisiga kronografen från Tudor och Autavian är i samma prisklass. Känns som det lättaste beslutet man någonsin skulle behöva göra..
![]()
Riktigt bra i mina ögon! Lite tunnare vridning och 38-40mm och den hade varit helt makalöst bra, men helt klart ett bra släpp ändå!![]()
Håller med, riktigt fulNågra nya från Patek Philippe:
![]()
![]()
![]()
5372 såg fake-ful ut![]()
Ser knepig ut. Men samtidigt dåliga bilder med kasst ljus. Ser nog bättre ut på rätt bilderNågra nya från Patek Philippe:
![]()
![]()
![]()
5372 såg fake-ful ut![]()
![]()
Faktiskt snygg på läder.![]()
Nytt från oris, ser ut att vara show där nu! Kul med day-date![]()
Jag tycker den är svinbra!Lite priser
![]()
Återkomsten av deras härliga fishbonelänk?Mer nytt från tag, dessvärre tråkig text på tavlan, länken ser hemsk ut
![]()
![]()
![]()