Vad fan säger du?
Vi får vänta på andra ryktet - ryktet om en kollektionsmodell. Hoppas att den är lika bra! Verkade ju ändå vara att man var tvungen att köpa hela trologin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad fan säger du?
Vardera varianten i 3000 "lösa" ex , komplett trio i 557 ex, Totalt 3557 ex av varje klocka. Om jag läser rätt?Vi får vänta på andra ryktet - ryktet om en kollektionsmodell. Hoppas att den är lika bra! Verkade ju ändå vara att man var tvungen att köpa hela trologin?
Man kan köpa separat.Vi får vänta på andra ryktet - ryktet om en kollektionsmodell. Hoppas att den är lika bra! Verkade ju ändå vara att man var tvungen att köpa hela trologin?
Så fattade jag med det.Vardera varianten i 3000 "lösa" ex , komplett trio i 557 ex, Totalt 3557 ex av varje klocka. Om jag läser rätt?
Nytt urverkVad är det egentligen som skiljer datejust 41an som Datejust II? Ser ut att vara marginellt smalare index markeringar på den nya, och att den går att få i stål då? Men annars extremt lika?
Här kan du läsa mer om skillnaderna mellan (nya) DJ41 och DJ2 (som fasas ut). Det som verkar ha skett nu i år är att DJ41 nu även finns i helstål.Tack! Men II är väl också 41mm?
Gillade den blå Aquanauten i vitguld, den var klockren men mycket annat har bara varit ok. Dyra klockor ska inte vara ok, de ska vara mer än ok enligt mig.Patek-släppen detta år är ju roligare än på länge
Hur tänkte dem nu? .. det var kasst av tudor.Låset är stål..![]()
Helt stört bra!
42.2mm.............Gillade den blå Aquanauten i vitguld, den var klockren men mycket annat har bara varit ok. Dyra klockor ska inte vara ok, de ska vara mer än ok enligt mig.![]()
Helt stört bra!
Äntligen en ny Rolex Rainbow!
Jag har inte läst några specifikationer ännu, men nya DJ41 är troligen en stålvariant av guld-stål DJ41 som kom förra året. Den har en helt annan boett och ett helt annat urverk, jfr med DJ II. DJ41 har ett formspråk som mer påminner om den nya DD'n, dvs lite mindre "bulkig" än föregångarna.
Nytt urverk
Koolt. Och sjukt oväntat?Från Hodinkee (postade i fel tråd först)
"Tudor has just shared with us information sure to be of interest to not only Tudor fans, but also, intriguingly enough, Breitling fans as well: the new column-wheel chronograph caliber MT5813, featured in the new Black Bay Chronograph, is the result of a collaboration with Breitling, and is based on the Breitling B01 chronograph movement."
Finns det någon bättre klocka till sommaren ☺☺?Helt stört bra!
Äntligen en ny Rolex Rainbow!
Omega-trion.Vilka släpp tycker ni var bäst?
Min topp tre: Heuer Autavia, PP 5170P och Rolex Daytona 116518LN!
Håller med dig.. Dock så anser jag att Tudors BB G/S i borstat och nya stålvarianten är en av de bästa nyheterna.Vilka släpp tycker ni var bäst?
Min topp tre: Heuer Autavia, PP 5170P och Rolex Daytona 116518LN!
Var hittar du dom? Ligger dom uppe på Omegas egna sida? Hittar inget förutom trion.En till Speedmaster: Apollo XVII.
![]()
http://timeandtidewatches.com/break...vii-limited-edition-released-baselworld-2017/Var hittar du dom? Ligger dom uppe på Omegas egna sida? Hittar inget förutom trion.
Fan vad tråkigt Rolex. Vet inte vad jag förväntat mig. Men en 26 mm Datejust endast. Kom igeeeen. Samma sak Tudor..
En till Speedmaster: Apollo XVII.
![]()