De har inte sagt något om när.En 40-41mm dykare från GS. Men det skrev jag förra året också. Men sa dom inte att något sådant var på gång i år @yonsson
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De har inte sagt något om när.En 40-41mm dykare från GS. Men det skrev jag förra året också. Men sa dom inte att något sådant var på gång i år @yonsson
Hold dein keft. Jag ska ha en AD hulk innan dess.Håller med föregående talare om att en grön dj 36mm hade suttit fint!
Plus att Rolex tar blnr och hulk ur produktion
Hold dein keft. Jag ska ha en AD hulk innan dess.
Zenith lär väl ha helfocus på sitt nya oscillatorverk, men man kan ju hoppas på att de lanserar det i lite modeller som inte alla går mot det ultramoderna formspråket. Det kunde ju varit läge att använda den gamla "kombinera tradition med innovation" devisen. I vilket fall lär det ju komma en hel del kul från dem.Den här med pandatavla tror och hoppas jag kommer på Basel... helst 2018
Vad finns det som talar för detta?Hoppas på coke.
Inget. Tror det va förra årets gissningar.Vad finns det som talar för detta?
Äh. Det hade varit något.Inget. Tror det va förra årets gissningar.
Jag blev väldigt glad när jag läste att Hamilton släppte en reissue av Intra-Matic 68 för ett tag sen, MEN tyvärr gjorde de den alldeles för stor, 42mm!!! Facepalm. Ge mig en 39 eller max 40.
Gissar på en i mässing, vilket tyvärr skulle leda till köpGissar samma som förra året: En röd Pelagos.
22-27 marsFör en oinvigd här, när är Basel iår?
Tackar22-27 mars
Man kommer väl inte in på de roliga utan inbjudan och sånt?Någon som ska Basel 2018?
Jag ska ner och ”fönstershoppa” och bara njuta av atsmofären !