• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2018 the tråd >>>>>

Den här med pandatavla tror och hoppas jag kommer på Basel... helst 2018;)
2A9D24A3-E79A-4C4E-BFC6-3652E3D350FF.jpeg

Den här med pandatavla tror och hoppas jag kommer på Basel... helst 2018;)
2A9D24A3-E79A-4C4E-BFC6-3652E3D350FF.jpeg
Zenith lär väl ha helfocus på sitt nya oscillatorverk, men man kan ju hoppas på att de lanserar det i lite modeller som inte alla går mot det ultramoderna formspråket. Det kunde ju varit läge att använda den gamla "kombinera tradition med innovation" devisen. I vilket fall lär det ju komma en hel del kul från dem.

Daytona med datum samt att TAG snäpper upp sig ytterligare och börjar närma sig Breitling, Rolex, Omega ...På g men behövs mer....

Som, uppenbarligen fler här inne, hoppas jag Tag Heuer fortsätter i den riktning man påbörjat. Hade gärna sett någon reissue i stil med Ronnie-klockan. Kanske inte fullt så limiterad och dyr dock, även vi som vill behålla Speedyn och G-Shocken måste ha råd...

Jag blev väldigt glad när jag läste att Hamilton släppte en reissue av Intra-Matic 68 för ett tag sen, MEN tyvärr gjorde de den alldeles för stor, 42mm!!! Facepalm. Ge mig en 39 eller max 40.

Hamilton-Intra-Matic-68-H38716731-panda-chronograph-2017-aBlogtoWatch-5.jpg

Håller med. Den där klockan ligger nästan norr om vad en Hammy får kosta, men satan så snygg den är! Synd på storleken dock, 39-40 hade suttit fint!

Försöker hitta någon lista på vilka utställare det kommer vara! Och ni som är äldre i gamet än mig, brukar det alltid va samma som ställer ut eller skiljer det sig alltid?

Tillbaka
Topp