• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Basel 2019 the tråd >>>>>

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Snart är det dags! 21-26 mars släpper några av våra favorittillverkare sina nya modeller.

Jag tänkte att vi traditionsenligt kunde diskutera allt på samma ställe, nämligen här.

  • Vad hoppas ni släpps?
  • Vad ryktas på nätet?
  • Med mera med mera
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Hoppas djupt på denna variant och nån trevlig Turtle, gjord för gruppköp alA Yonsson&Molle :cigar:
32F61C64-E131-4A8B-BA04-32D1B2B11320.png
 

Tactical trader

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Om Tudor mantlar upp och inte prånglar ut så mycket som förra året så blir det frid :)

Om Tag går mer mot rötterna och om vi håller oss lite kortare mot reissues så blir alla glada :)

Det kommer glittra hos Rolex :cigar:
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Kategori "Med mera med mera"

1: En ny stålrolex som får folk att bli galna och kostar som ett mindre hus i en småstad begagnad. Trådar om väntelistor, prisbild och allmänt hackande på Rolex är stor underhållning.

2: Lite mer seriöst så hoppas jag på någon kul re-issue med human prissättning, tänk PH200M.
 

Kwyjibo

Omega
2-Faktor
received_337850576831922.jpeg

När Rolex pushat 11 inlägg i rad på Instagram om Milgauss känns det som sagt inte som en större överraskning.

En Milgauss som mer liknar gamla 6541 vore en dröm faktiskt. Jag hoppas att de tar lärdom från Tudor BB58 och isåfall också behåller storleken från originalet, 38 mm!
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
received_337850576831922.jpeg

När Rolex pushat 11 inlägg i rad på Instagram om Milgauss känns det som sagt inte som en större överraskning.

En Milgauss som mer liknar gamla 6541 vore en dröm faktiskt. Jag hoppas att de tar lärdom från Tudor BB58 och isåfall också behåller storleken från originalet, 38 mm!
Eller så vill de bara få fart på den låga försäljningen av den fula klockan...
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
received_337850576831922.jpeg

När Rolex pushat 11 inlägg i rad på Instagram om Milgauss känns det som sagt inte som en större överraskning.

En Milgauss som mer liknar gamla 6541 vore en dröm faktiskt. Jag hoppas att de tar lärdom från Tudor BB58 och isåfall också behåller storleken från originalet, 38 mm!
De gör ju sådär med endel modeller imellanåt. Inte anledningen till att jag tror på ny milgauss men det gör ju inte saken värre.
 
Topp