Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En vinnare om de ändrar till Rose Logo och fimpar datumet.Kanske inte helt omöjligt med tanke på Tudors instagram-teaser?
![]()
![]()
Håller med! Hade velat haft timvisaren likt 76100 också! Dvs utan "mercedes".En vinnare om de ändrar till Rose Logo och fimpar datumet.![]()
Word! Hade bytt Rose mot Shield och Snowflake alla dar i veckan. Och två ggr på söndagar som anglofilerna säger!Håller med! Hade velat haft timvisaren likt 76100 också! Dvs utan "mercedes".
Rolex har onekligen promotat Milgauss och jubileet i sina sociala kanaler så den håller jag med om.Callade rootbeer förra året, i år lägger jag mina bets på ny milgauss. Hoppas dock mer på något kul i platina, 116666(116665?!) Inte för att jag lär köpa men, det är coolast,
Det ska nog komma en läcker Pearlmaster ska du se!Tänk om rolex skulle lansera något som faktiskt gick att köpa i butik.
Är det ens en merit?SEIKO kommer spöa skiten ur Rolex nya SubC!![]()
Med 10 års kölista så ska du nog inte oroa dig för mycket för plånboken redan idagEn ny Coke skulle göra mig glad, men plånboken skulle inte vara nöjd![]()
Det blir nog en väntelista på den om den lanseras.
Det vore nåt! Och på samma spår. En 58'-dykare utan fejkpatina (läs: motsvarande BB med blå bezel) skulle väcka mitt intresse.Jag hoppas på att Tudor gör versioner av båda BB GMT och BB Chrono i den betydligt bättre 58” boeten, det vore mumma!![]()
Det vore nåt! Och på samma spår. En 58'-dykare utan fejkpatina (läs: motsvarande BB med blå bezel) skulle väcka mitt intresse.
TT DJ 41 med en ny tavlaTänk om rolex skulle lansera något som faktiskt gick att köpa i butik.
Vore underbart att se, men helst inte i ett BB-case!Kanske inte helt omöjligt med tanke på Tudors instagram-teaser?
![]()
![]()
Eller så vill de bara få fart på den låga försäljningen av den fula klockan...![]()
När Rolex pushat 11 inlägg i rad på Instagram om Milgauss känns det som sagt inte som en större överraskning.
En Milgauss som mer liknar gamla 6541 vore en dröm faktiskt. Jag hoppas att de tar lärdom från Tudor BB58 och isåfall också behåller storleken från originalet, 38 mm!
Du har så rätt. Material vetefan men nog kommer det en ny gauss!Callade rootbeer förra året, i år lägger jag mina bets på ny milgauss. Hoppas dock mer på något kul i platina, 116666(116665?!) Inte för att jag lär köpa men, det är coolast,
Milgaussen förblir i stål skulle jag tro. Det var en YM eller annat kul jag tänkte i ptDu har så rätt. Material vetefan men nog kommer det en ny gauss!
De gör ju sådär med endel modeller imellanåt. Inte anledningen till att jag tror på ny milgauss men det gör ju inte saken värre.![]()
När Rolex pushat 11 inlägg i rad på Instagram om Milgauss känns det som sagt inte som en större överraskning.
En Milgauss som mer liknar gamla 6541 vore en dröm faktiskt. Jag hoppas att de tar lärdom från Tudor BB58 och isåfall också behåller storleken från originalet, 38 mm!