• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2019 the tråd >>>>>

Tror på röd. (för tredje året i rad, eller nåt)

Skulle det bli en ny variant så håller jag tummarna för grönt

upload_2019-2-16_17-36-59.jpeg

Vad hände med Citizen Caliber 0100, det kom inget, eller? Jag vill ha en modern HAQ med ädelmetall och lite diamantindex 34-36mm.

Hoppas Hublot inte släpper något ytterligare missfoster till klocka. :)
Det är som att hoppas på att solen inte går upp imorn ju. Trist för 2007-2010 var de faktiskt spot on.....sen gick det åt fanders. Kollade in ett par bizzart koola Hublot skidor när jag var i Swiss förra veckan. Frågade såklart vad kostar sig? No no sir, you get the skis if you buy this limited ed Hublot!! Klockan såg ut som en viltolycka med blå tygtavla........avböjde på det trevligaste sätt jag kunde frambringa....

Senast ändrad:
Det är som att hoppas att solen inte går upp imorn ju. Trist för 2007-2010 var de faktiskt spot on.....sen gick det åt fanders. Kollade in ett par bizzart koola Hublot skidor när jag var i Swiss förra veckan. Frågade såklart vad kostar sig? No no sir, you get the skis if you buy this limited ed Hublot!! Klockan såg ut som en viltolycka med blå tygtavla........avböjde på det trevligaste sätt jag kunde frambringa....
Tygtavlorna är bland de sämre idéerna någon måste ha fått, någonsin.

Det är som att hoppas att solen inte går upp imorn ju. Trist för 2007-2010 var de faktiskt spot on.....sen gick det åt fanders. Kollade in ett par bizzart koola Hublot skidor när jag var i Swiss förra veckan. Frågade såklart vad kostar sig? No no sir, you get the skis if you buy this limited ed Hublot!! Klockan såg ut som en viltolycka med blå tygtavla........avböjde på det trevligaste sätt jag kunde frambringa....

Vad heter modellen på Hublot du så oblygt blev erbjuden för att få lägga vantarna på skidorna?

Denna kan nog räknas som en Basel nyhet.
Sarpanevas märke S.U.F har släppt en ny variant av sin dykarklocka Vetehinen: 42mm, dlc coated, bronse vridning och en grön fume tavla, kostar ca 65tkr.
Jag personligen tycker att den är sjukt snygg och häftig :woot:
20190216_225538.jpg
20190216_225507.jpg
20190216_225448.jpg
20190216_225431.jpg
vetehinen-mo-bronze_1024x1024.png

Sällan jag hittar en klocka som inte har ett enda rätt, men den där är en av dem. Då föredrar jag Kari Voutilainen om vi ska se till små tillverkare..

voutilainen_iso_03.jpg

Tillbaka
Topp