Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"The new platinum Daytona with an exclusive poop colored ceramic bezel, for the international business man of mystery"
DD: Vad är nytt?
Har för mig att det gick att få DD på rem på 60- och 70-talet?Jag tror inte att DD har funnits på rem tidigare. DJ fanns ju ett tag, men inte DD.
Cal 9300 Speedmaster '57
![]()
![]()
41.5 mm!![]()
Skulle högervindar vara något negativt?Hhahaha! Jaja, nya GMT ligger fin i tiden såhär med blått och högervindarna som blåser över Europa...
...Ingen ny YM i 35 eller 29 mm heller.
YMII är sjukt FEEET...
Det där hade varit succé.Bara jag som ville ha en Coke?
![]()
Det gick i photoshop alltså. Konstigt att det inte verkar "gå" i verkligheten. Ta bort de polerade mittlänkarna också, så har vi en vinnare.Var tvungen att testa...![]()
Har för mig att det gick att få DD på rem på 60- och 70-talet?
+1Det gick i photoshop alltså. Konstigt att det inte verkar "gå" i verkligheten. Ta bort de polerade mittlänkarna också, så har vi en vinnare.
Nya daydaten var okej men de andra var inte så mycket att hänga i granen. Daytonan är väl den mest överskattade klockan som finns och den här lär ju inte förbättra min inställning till den. YM2 var snygg att titta på men funktionerna är rätt svåra att läsa av, man får nog ha ett specialintresse för segling för att ha användning för den
Är det något nytt förutom nya färger?
Har någon sett vad Omega har att komma med?