• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Baselworld 2013 - Officiella bevakningstråden

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Tycker den ser riktigt trist ut där. Har aldrig gillat röd/svart eftersom halva ringen är i samma färg som tavlan, och det är minst lika illa på den där.

+1
Svart och blått har aldrig funkat tillsammans. Kan inte skära sig mer än vad det gör på den där bilden.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
SFwhGLF.jpg

Var tvungen att testa... :angel:
Sååååå ska det se ut!!!
 
  • Like
Reactions: P-A

Johan M

Cartier
Varför är Daytonan en av de mest överskattade klockorna som finns? Urverket i den med 72 timmars gångreserv och minst antal delar är unik i sitt slag..

72 timmars gångreserv är riktigt bra, jag syftade enbart på utseendet på klockan. De tidigare Daytona var snygga men sen har de blivit alltför blingiga. Trots detta är den omåttligt populär (fast den inte borde vara det). :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
72 timmars gångreserv är riktigt bra, jag syftade enbart på utseendet på klockan. De tidigare Daytona var snygga men sen har de blivit alltför blingiga. Trots detta är den omåttligt populär (fast den inte borde vara det). :)

Att du inte gillar utseendet kan jag inte kommentera :) Men som Automat Chrono är det inte många som kan jämnföra sig..
 
Topp