De släpper nya färgkombinationer hela tiden, men jag tror inte den är ny för Basel.
De nya Baselmodellerna är mindre och kronografer. Den där ser stor ut och är ej en kronograf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De släpper nya färgkombinationer hela tiden, men jag tror inte den är ny för Basel.
I alla fall tills Sea-Dweller DEEPSEA Challenge lanseras kommersiellt nästa år, då kommer ingen vilja ha den där futtiga lilla DSSD:n.
Det är en prototyp. Kom in i matchen nu.Är det 1:a april redan…? Om DSSD säljer dåligt p g a sin klunsighet, så vad förväntar man sig av denna? Det enda den utstrålar är fullständig opraktiskhet; vridring och krona ser ut att ha designats för att kunna ha dykhandskarna på medan glaset med sin höjd gör den väldigt sårbar...
Det är en prototyp. Kom in i matchen nu.
Sök på deep sea challenge Rolex. Den är gammal, så det finns rätt mycket info.Aha.. läser ikapp för fullt är f n på sid 28
Tachymeter på en klocka utan kronograf?http://www.ablogtowatch.com/bremont-boeing-model-1-watch-hands/
Mer om de nya Bremontmodellerna. Listpris blir 5450$ och den är för jävla snygg. Dock ska den förändras lite inför releasen... Någon ytterligare innering (tachymeter kanske?) samt datumet ska flyttas till kl 4. Synd, tycker att den är bra som den är!
Såg nu att de ska släppa kronografversioner också. Det är för övrigt GGB som gör velcrobanden till/åt Bremont.
GGB= Gas Gas Bones.Vad är chapterring och vilka är GGB?
Någon som har ryktat vad Omega's nya kostar?
Mvh
Nya speedmaster listar för 7200 $.
Tycker den ser riktigt bra ut. Är det LE? Ref, pris etc?Den nya 40mm kvartsaren har blank tavla vilket är något jag saknade på min sbgx061.
Den har även den strålande 5delade länken.
Inte LE. Riktpriset är $3500.Tycker den ser riktigt bra ut. Är det LE? Ref, pris etc?
Fan va snabb du är på svaret! Har du länk till mer info och bilder? Jag vet ju vad de vanliga quartzarna kostar om man vill ha tag i dem men har jag vet inte vad riktpriset på dessa är i $... har du koll (så att man har en referens alltså)?Inte LE. Riktpriset är $3500.
Tror denna kommer ligga några 1000kr över, 5 kanske, men det beror ju på varifrån man köper.Fan va snabb du är på svaret! Har du länk till mer info och bilder? Jag vet ju vad de vanliga quartzarna kostar om man vill ha tag i dem men har jag vet inte vad riktpriset på dessa är i $... har du koll (så att man har en referens alltså)?
Den känns faktiskt jävligt intressant.Tror denna kommer ligga några 1000kr över, 5 kanske, men det beror ju på varifrån man köper.
Bäst info hittar du här: http://www.grand-seiko.com/collection/9f-quartz/SBGV007.html
Bilder googlas lättast fram.
Bra grejer! Var väldigt nöjd med de jag hade. Enda svagheten var att de hade den tredelade länken istället för den femdelade. Skönt att ha en klocka som är i princip servicefri. Ett batteri för 40kr vart tredje år är ju allt som krävs de kommande 50 åren.Den känns faktiskt jävligt intressant.