Tror jag läste mått här i tråden, men det kan ha varit på instagram.Intressant. Tänkte inte alls på att tjockleken kan skilja dem åt. Vad står det för tjocklek på den nya?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror jag läste mått här i tråden, men det kan ha varit på instagram.Intressant. Tänkte inte alls på att tjockleken kan skilja dem åt. Vad står det för tjocklek på den nya?
Finns ett par på chrono24. Har du sålt din gmt?Jag som går och väntar på en fifty fathoms i 40 mm igen..![]()
Finns ett par på chrono24. Har du sålt din gmt?
Önskelistan på klockor växer sig allt längre och längre...
Tungt från Omega, jag gillartden blir din för 6 570 000 kr
![]()
Möjligtvis en av de snyggaste Tags jag sett!39mm Tag Heuer
![]()
![]()
Wow...
http://www.rolex.com/watches/baselw...16655-0001.html?social_cid=social_fb_20150320
![]()
Nu blir det kö! [emoji173]️ ROLEX
http://www.rolex.com/watches/baselw...16655-0001.html?social_cid=social_fb_20150320
![]()
Nu blir det kö! [emoji173]️ ROLEX
Undersidan av gummit ser ju helmysko ut?????
Någon som har fler bilder på den större gröntavlade OPn, eller är jag färgblind?
![]()
Listpriset verkar landa på 3150$, bra gissatFör stor och ful länk, men annars så..
Tror dj kan glömma 15, snarare minst 25 skulle jag chansa på.
Enligt Rolex själva har dom inte släppt något gummi, det är ett "OysterFlex" gummi med metallkärna. Tydligen är det designat så för att göra det bekvämare och hållbarare.Undersidan av gummit ser ju helmysko ut?????
Kul med nya material som presenteras på mässan. Kolla t.ex. på http://baselworld.hublot.com och deras nya sk "Magic Gold"-material (sorry, skulle ha laddat upp en bild men får det inte att funka!). Man har fått upp hårdheten (läs: repmotståndet) med en faktor 4 jmf med normala guldlegeringar. Så snart kommer vi klockälskare kunna bära en "guldklocka" som daglig beater - utan att få duktig ångest så fort dinkan slår i bordskanten el dyl. Men det är klart, man skall ju först ha råd att köpa den.
F.ö. måste jag säga att Rolex lyckats riktigt bra med nya YM, grymt fin färgkombo - och kul att de erbjuder en mindre variant för oss med lite klenare handleder. Har någon sett bilder på de två storlekarna tillsammans, för att se om proportionerna ev ändras?
/Calle
Magic Gold har Hublot arbetat med ett par år nu. Enda problemet med magic gold är ju att det inte är guld...
De har även en legering som heter King Gold som består av guld/koppar/platina. Fortfarande lite oklart vad de vill uppnå med den.
Magic Gold har Hublot arbetat med ett par år nu. Enda problemet med magic gold är ju att det inte är guld...
De har även en legering som heter King Gold som består av guld/koppar/platina. Fortfarande lite oklart vad de vill uppnå med den.