• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF-auktion @ Vintage-GTG 17:e november (Inlämningstråden).

Clark Kent

Pandion
2-Faktor
Jag är så jäkla seg. Har en fin Tissot men som saknar band och hade tänkt hinna fixa, men det har bara inte blivit av och utan ordentliga ursäkter. Så om man får komma med en förfrågan om någon har ett passande band att skänka som kan passa. Tror att den kan dra in en liten slant i alla fall. Mysig honeycomb-tavla som dessutom går väldigt bra.

Lånar en bild från när @Nissenutz lånade klockan. Den satt senast på ett bund som är sålt.

Sorry @Anders Forsberg att jag missade deadline :(

IMG_20180223_160803-01.jpg
 

Anders Forsberg

Guld
2-Faktor
Jag är så jäkla seg. Har en fin Tissot men som saknar band och hade tänkt hinna fixa, men det har bara inte blivit av och utan ordentliga ursäkter. Så om man får komma med en förfrågan om någon har ett passande band att skänka som kan passa. Tror att den kan dra in en liten slant i alla fall. Mysig honeycomb-tavla som dessutom går väldigt bra.

Lånar en bild från när @Nissenutz lånade klockan. Den satt senast på ett bund som är sålt.

Sorry @Anders Forsberg att jag missade deadline :(

IMG_20180223_160803-01.jpg

I'll allow it! :)
Tar dessutom på mig att fixa ett band åt den.
Är det 18 mm?

Superfin!
 
Topp