Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan, "bara" två Brattegrejer.Jag kommer inte att riva upp allt, det får bli vinnarens aktivitet sas
Kasse 1
Kasse 2
Börjar snålt med 250 kr om jag inte missat något bud här ovan.Klockarmband gjort av mig. Mörkbrunt Tärnsjöläder, handsytt med målade kanter. 20/16mm med spänne. Ca 115/75 i längd.
Brukar säljs dem för 800:-
Börjar auktion på 100:-
Börjar även här med 250 kr.Cointray gjort av mig. Handsytt /handmålade kanter. Tärnsjöläder / Tärnsjömocka.
Brukar sälja dem för 1500:-
Börjar på 100:-.
Om budgivningen går över 1000:- får högsta budet välja en valfri som jag gör och nummer två får den färdiga. Dvs. En budar 1001 och den andra 1000. 1001 får en custom och 1000 får denna.
Bjuder 200krSvalan Sportsman med zon-tavla. Lagom skitig tavla. Kommer på ett 18 mm nato. Okänd servicehistorik. Fungerar. Har dock inte mätt gångavvikelsen något närmare. Får återkomma med den infon. Utrop: 50 spänn.
Jag lägger ett bud på Rolle skeden! En produkt man inte kan vara utan! 250kr!Rolexsked utropspris 50 spänn
Klockbok med allt från en Gübelin från år 1910 till en modern digital Pulsar från 1970 Utropspris 10 spänn
350kr då jag inte föddes med en i mun.Jag lägger ett bud på Rolle skeden! En produkt man inte kan vara utan! 250kr!
Vann jag precis båda kassarna från @ERIKSON URHANDEL ?Då har klockan passerat 18.00, dvs inga fler bud i tråden!
Nä.Vann jag precis båda kassarna från @ERIKSON URHANDEL ?
Bra inlägg, är det kört för mig nu då? Lite oklart det här.
Vi käkar, auktion kl20.30. Du leder påsarna! GrattisBra inlägg, är det kört för mig nu då? Lite oklart det här.
Vi käkar, auktion kl20.30. Du leder påsarna! Grattis
15 fakking kronor!!
Kändes på något sätt som det ända rättaJaha, tack @PR1973 !
Minns inte..Hur många grogg har du tagit?