Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis, och tack för ditt bidrag Dra ett PM med din adress, så kommer den på posten.350kr då jag inte föddes med en i mun.
Det var det vinnande budet Jag har fodralet så jag skickar till @Lisa
Jag skickar ett PM till digHurra
Hur går det till nu? Ska jag sätta in direkt till BCF eller hur är tanken?
En liten fråga @theargonaut och @PR1973 men bjöd jag för sent då eller? Jag bjöd 100 kr för iPadfodralet vill jag minnas?
@PR1973 @theargonaut @Mr Chance
Sånt händer
Men bara så att jag vet - har jag köpt ett fodral? Och hur gör jag då med betalning?
Återigen, otroligt trevligt intiativ av er alla! Hoppas åtminstone kunna bidra med lite små grejor till auktionen om det kommer fler tillfällen?
Halloj, vi får be om ursäkt, det var vi som klantade till det lite, blev helt enkelt fel!@PR1973 @theargonaut @Mr Chance
Sånt händer
Men bara så att jag vet - har jag köpt ett fodral? Och hur gör jag då med betalning?
Återigen, otroligt trevligt intiativ av er alla! Hoppas åtminstone kunna bidra med lite små grejor till auktionen om det kommer fler tillfällen?
Ok. Ser i slingan utom som @Lisa bjudit 70 kr och jag 100 kr varför jag är lite förbryllad, men så länge inte BCF blir lidande så är det lugnt.
Jag donerar 30 kr extra nästa jag skickar pengar just in case
Ska man anta ingen budade på min Lambretta och solcellsklocka?
/Söder
Fram till nu var det ingen som budade på den, men jag tror du just sålde den för 100 spänn.@soder @Mr Chance @PR1973
Om så är fallet och ni så tillåter så kan ni se mitt bud på 100 kr som ett bud på Lambretta istället
Vad ska man behöva göra här för att få bidra
I sanna kollektiv KS anda så bestämdes det att lämligaste mottagare av Seikon var @yonssonDen som budade/köpte min Walker och Seiko dressare får jätte gärna höra av sig till mig via pm
Alltså, 100 kr var ju igår. 200 kr till bcf så blir den din.@soder @Mr Chance @PR1973
Om så är fallet och ni så tillåter så kan ni se mitt bud på 100 kr som ett bud på Lambretta istället
Vad ska man behöva göra här för att få bidra
@Gummo budade 100:-Fattar heller ingenting, bjöd någon på min raggarlänk så skicka ett pm.
Bra, tack!@Gummo budade 100:-