Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Alla de nya 10 st BR05 finns lite trevligare bilder och text hos https://monochrome-watches.com/bell-ross-br05-luxury-sports-watch-collection-review-specs-price/
Få ner den på 36 mm hade varit kul att se.Blev riktigt taggad då jag såg teasern, blev besviken då jag såg helheten.
Tycker proportionerna är helt off! Ser klumpig ut
Absolut! Tycker dock den ser bättre ut på handledsbilden än på produktionsbilderna.Få ner den på 36 mm hade varit kul att se.
Påminner absolut men tycker ändå B&R kör sitt eget race!Det finns ju vissa likheter.
![]()
Det finns ju vissa likheter.
![]()
Just denna modell tycker jag liknar lite väl mycket PP Nautilus, i och med visare och index. De andra skiljer sig lite mer åt, dock tycker jag att dessa tappat lite B&R-vibbar...Frågan "Hur nära Nautilus och AP RO kan vi ligga utan att det blir fööööör nära" har nog varit uppe på mer än ett designmöte hos B&R. Personligen tycker jag man lyckats bra med att få/ta inspiration men ändå få in en del B&R.
Vad har du för omkrets på handleden?Måste säga att jag gillar den skarpt! Var lite skeptisk först men när man väl fick den på armen så fick jag ändra åsikt!
![]()
19cm!Vad har du för omkrets på handleden?
Misstänkte något åt det hållet
Haha! Har haft lite svårt för 40mm och nedåt, men tycker den där satt riktig bra!Misstänkte något åt det hållet![]()