Satte på ett läder på Space 2an
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla mina bilder i tråden. Jag har 17-17,5 cm. @masterkillers gröna är helrätt!No som har Bell & Ross br03-92, hur stora är era handleder? Varit sugen på den en längre tid men måste testa den tror jag. Men nyfiken på hur den sitter. Främst sugen på Ceramic Green!
Du glömde bildenTjena! Första gången jag postar i den här tråden. Fick upp ögonen för B&R när jag först började intressera mig för klockor (men då var det inte alls aktuellt rent prismässigt), men så kom intresset tillbaka nu när jag börjar fundera på nästa grej. Har någon erfarenhet av att beställa direkt från B&R eller är det Fredmans/Franks som gäller? Jag sitter i funderingarna om en V1-92 Military....även om jag rent estetiskt fick ett extremt ha-begär av 39 mm steel heritage W som då tyvärr är kvarts...Alla tankar uppskattas!
Du glömde bilden
![]()
Riktigt trevlig!
Listar 1990 euro men går ju att pruta en del hos Franks iaf.
Bra storlek med 38,5 mm.
Kupat safirglas med AR och 10 atm.
Steel heritage. Är det denna du menar?
![]()
Min första B & R och jag måste säga att den känns redigt bra på handleden! Kuperade glaset lyfter hela utseendet på klockan också. En keeper!
Lite småsugen på en BRV2-93 GMT. Kontaktade Fredmans Ur samt August Petersson & Son AB och båda ska sluta med B&R. Än så länge verkar Franks Ur vara AD. Någon som vet varför AD slutar med dem?
Kolla gärna chrono24Lite småsugen på en BRV2-93 GMT. Kontaktade Fredmans Ur samt August Petersson & Son AB och båda ska sluta med B&R. Än så länge verkar Franks Ur vara AD. Någon som vet varför AD slutar med dem?
![]()
Köp! Men testa den vanliga utan vridring först. Jag gillade den lite bättre.![]()
Imponerad av denna. Alltid trott att B&R skulle vara alldeles för stor för min handled men herre gud vad bra den satt! Sugen som fan.
Är väl dock inte samma WR på dem? Behöver en dykare!Köp! Men testa den vanliga utan vridring först. Jag gillade den lite bättre.
Det är 100 meter på min Nightlum. Tror det är samma på de andra.Är väl dock inte samma WR på dem? Behöver en dykare!
Inte djupt men känns säkert med 300Det är 100 meter på min Nightlum. Tror det är samma på de andra.
Hur djupt ska du dyka?
Inte snyggaste bandet kanske?
![]()
Låt inte detta vara en dealbreaker.Inte djupt men känns säkert med 300den var också cool!
Fick 20% rabatt så känns ju rätt prisvärt när det ändå aldrig kommer begagnat till salu.
Grattis!Jag tyckte att min BR 03-93 GMT såg ensam ut som enda fyrkantiga klocka i lådan. Så idag dök denna upp. Länge sedan jag skaffade en Quartz men så här långt nöjd
![]()
![]()
BR 03-88 S för den som undrar.
Tackar. Jag fick med svart gummi och nylon, båda standard B&R. Tänkte prova dem senare, annars tycker jag det bruna funkar riktigt bra med aviation temat.Grattis!
Tror denna skulle se riktigt bra ut med grått eller svart band.