Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra! Urtypen av den klassiska Bell & Ross-klockan som den ska se ut.Har varit sugen på B&R sedan jag fick testa @Moorflax Nightlum i somras.
Nu dök det upp en Black Matte till försäljning så det kändes lägligt att slå till och så fick det bli. Stenhård klocka, no-nonsense tool watch rakt igenom.
Härlig närvaro utan att bli för mycket och riktigt bekväm på handleden.
Mitt första intryck är bra! 10/10 stridspiloter till B&R.
![]()
![]()
![]()
Jag tycker tyvärr den ser lite mesig ut...Är det någon som handlat den nya ännu?
![]()
Är det någon som handlat den nya ännu?
![]()
Jag tycker tyvärr den ser lite mesig ut...![]()
Verkar som att det summerar det ganska bra. För liten tavla, mesig och intetsägande.Gjorde ingenting för mig när jag testades den, underliga proportioner, liten tavla....
Hur upplevde du länken? Läste någonstans att den rycker armhår.Ska man? Borde man?![]()
Hur upplevde du länken? Läste någonstans att den rycker armhår.
GRYM!Tog med min ut på en söndagspromenad!![]()
Skruvar på tavlan alltså? Har inte sett det tidigare.![]()
Less is more!
Det är väll så på de äldre?Skruvar på tavlan alltså? Har inte sett det tidigare.