Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar i havet vad underskattade klockor. Tunna, grym finish, framförallt den med udda färgen på tavlan vad man nu ska kalla den och till ett överkomligt pris.
Gav på riktigt ha begär
Dom hade massor inne bland annat en GMT likadan som på bilden har jag för mig men med helsvart bezel. Hade bara 5min på mig så klämde bara på de tre jag var intresserad avRuskigt coola. Stort ha begär, måste prova snart.
Dom hade inte nya GMTn inne? Den är också sjukt snygg.
Det är Fredmans om det är den som ligger vid plattan?Är det från Fredmans? Den gula är riktigt fin. Blir en sväng dit i sådana fall om de har den inne.
Det är Fredmans om det är den som ligger vid plattan?
Tavlan var grym
Ok. Tack. Då ska jag också svänga förbi och kika.Dom hade massor inne bland annat en GMT likadan som på bilden har jag för mig men med helsvart bezel. Hade bara 5min på mig så klämde bara på de tre jag var intresserad av
Riktigt nice. Kul att du kommenterade att den var tunn, då blir det en seriös motståndare till bla Tudor Black Bay i den prisklassenJäklar i havet vad underskattade klockor. Tunna, grym finish, framförallt den med udda färgen på tavlan vad man nu ska kalla den och till ett överkomligt pris.
Gav på riktigt ha begär
Ja inkl. att den var tunn så hade den glasbaksida även om urverket inte var det vackraste. Brukar normalt bygga på höjdenRiktigt nice. Kul att du kommenterade att den var tunn, då blir det en seriös motståndare till bla Tudor Black Bay i den prisklassen
Kul!Ja inkl. att den var tunn så hade den glasbaksida även om urverket inte var det vackraste. Brukar normalt bygga på höjden
Nu blev man ju ännu mer sugen! Kul att dom kändes över förväntan. Måste försöka klämma in ett besök jag ocksåJäklar i havet vad underskattade klockor. Tunna, grym finish, framförallt den med udda färgen på tavlan vad man nu ska kalla den och till ett överkomligt pris.
Gav på riktigt ha begär
Jäklar i havet vad underskattade klockor. Tunna, grym finish, framförallt den med udda färgen på tavlan vad man nu ska kalla den och till ett överkomligt pris.
Gav på riktigt ha begär
Ingen aning. Google is your friend.Gillar den svarta kronografen oerhört mycket, blir att prova den i veckan! Har du någon uppfattning kring bredden på bandhornen och hur mycket det smalnar av vid claspen?
Bell & Ross har verkligen släppt roliga grejer det sista
Kolla bara dessa två:
BR V2-94 Racing Bird
BR-V2-93 GMT
Kört Masterkillers gröna keramiska B&R i några dagar nu. Inte förälskad men den är sjukt bekväm, bra gummi. Tror den hade gjort riktigt bra på velcro.
Dom där var riktigt trevliga. Själv kan jag inte riktigt släppa BR-V2 94 Bellytanker. Det kommer nog att behöva bli en sån framöver
Ruskigt coola. Stort ha begär, måste prova snart.
Dom hade inte nya GMTn inne? Den är också sjukt snygg.
Denna lilla video ploppade just upp i mitt youtube-flöde. Har du något att tillägga eller invända mot @masterkiller ?
Denna lilla video ploppade just upp i mitt youtube-flöde. Har du något att tillägga eller invända mot @masterkiller ?