Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis mycket fin!Nyförvärvet![]()
Tackar!Grattis mycket fin!
Jag gillade den övre icke kamouflerade tavlan lite faktiskt, sen kan jag aldrig komma mig att bära fyrkantiga boetter men det är en annan femmaB&R har släppt två modeller tillsammans med BAPE.
BAPE fyller 25 och den helsvarta modellen som är jubileumsmodellen är limiterad till 25ex och har ett listpris på 6.200$. Klocka nummer två släpps i 100ex och har BAPE´s karakteristiska camo och har ett listpris på 5.600$. BAPE har ju tidigare släppt en camo-mönstrad klocka i ett samarbete med Sinn och då Ezm1.
Jag gillar båda varianterna även om det inte är något jag skulle lägga så mycket pengar på. Den här gången har BAPE i alla fall haft den goda smaken att ”bara” köra camo på tavlan, och inte över hela klockan som på Ezm1.
https://deployant.com/new-and-revie...bell-ross-x-bape-25th-anniversary-green-camo/
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinn Ezm1 BAPE
![]()
Gratulerar! Trevlig modell.Nyförvärvet![]()
Den har tyvärr redan lämnat, mycket som hägrarGratulerar! Trevlig modell.
Ha ha ha! Klocksnack i ett nötskal.Den har tyvärr redan lämnat, mycket som hägrar![]()
Kallt...
![]()
Grym den där! Hoppas det blir köp! Vad är listpriset här i Sverige?Jag och farsan var och letade klocka till honom nu i mellandagarna. Han fastnade till slut för en BR V2-94. Det blev ingen affär där och då, men inom någon vecka tror jag han köper den. Vi fick till ett riktigt bra pris också!
![]()
![]()
Har för mig att det ligger på 42’Grym den där! Hoppas det blir köp! Vad är listpriset här i Sverige?
Riktigt bra den där. Lägger till på vill ha listan.
Vad är det för ref? Hittar inte den gröna på deras hemsida.
Trevliga de där! Ett mycket roligare val än Speedmastern.Jag och farsan var och letade klocka till honom nu i mellandagarna. Han fastnade till slut för en BR V2-94. Det blev ingen affär där och då, men inom någon vecka tror jag han köper den. Vi fick till ett riktigt bra pris också!
![]()
![]()
Eller hur! Vi tittade på den också, men Bell & Ross kändes som sagt mycket roligare. Kul med nåt som inte alla har också. Personalen berättade att Speedmastern var den klocka de sålde i särklass mest av i butiken.Trevliga de där! Ett mycket roligare val än Speedmastern.
Den passar dig perfek