Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
![]()
Jag var och klämde på en v2-94 Bellytanker hos Francks Ur igår. Mycket trevlig klocka och habegäret gick inte direkt ner efter det. Har eventuellt en annan klocka på g men om det inte blir av så är det inte omöjligt att Francks får sig ett nytt besök.![]()
Den verkade komma bra överens med 16710an också![]()
Tror den ligger på 4300€. Jag prövade den och några andra modeller igår.Bellytankern var supergrym! Listpris på den?
Den där är riktigt snygg! Ligger på listan som ”Bubblare”Jag och farsan var och letade klocka till honom nu i mellandagarna. Han fastnade till slut för en BR V2-94. Det blev ingen affär där och då, men inom någon vecka tror jag han köper den. Vi fick till ett riktigt bra pris också!
![]()
![]()
Minnet är ju bra men kort men jag tror det var 42 eller liknande.Bellytankern var supergrym! Listpris på den?
Tror den ligger på 4300€. Jag prövade den och några andra modeller igår.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tror den låg på 29kkrJust det. Såg på IG
Minns du pris på den sista ?
StenhårdType Demineur
![]()
![]()
Den där är riktigt fet!Noen her som har en sånn her?
Eventuellt noen som vet hva de lister i Sverige
Troligen en av de feteste brons klokkene jeg har sett.
![]()
Noen her som har en sånn her?
![]()
Sjukt snygg. Bra pris också.Noen her som har en sånn her?
![]()
Vet inte vad den kostar hos AD i Sverigen men går att hitta för runt 36-37K utomlands. En av de klockor jag sneglar påNoen her som har en sånn her?
![]()
Mycket bra men man bör nog testa ordentligt innan köp. 42 mm är stort på en fyrkantig klocka.Noen her som har en sånn her?
![]()
Mycket bra men man bör nog testa ordentligt innan köp. 42 mm är stort på en fyrkantig klocka.
![]()
Har ikke sett den før nå, men suget kom fort. Dock har jeg aldri testat B&R før.Vet inte vad den kostar hos AD i Sverigen men går att hitta för runt 36-37K utomlands. En av de klockor jag sneglar på![]()
Den bärs som en 42 mm Panerai ungefär.Mycket bra men man bör nog testa ordentligt innan köp. 42 mm är stort på en fyrkantig klocka.
![]()
Ja måtten är ju liknande iaf.Den bärs som en 42 mm Panerai ungefär.
Den bärs som en 42 mm Panerai ungefär.
Bronzen har ju samma boettstorlek som vanliga divern.
Ser ut att sitta ok på 17 cm handled.
Men lug till lug är 51,3 mm vilket är lite i största laget...
Men jag blev sugen iaf och jag ska testa nästa gång jag är i Sthlm.
Bilder från ablogtowatch
![]()
![]()
![]()
Ja måtten är ju liknande iaf.
Det är därför jag tvekat, marknaden i Sverige är tyvärr liten och andrahandsvärdet därför kass.Har ikke sett den før nå, men suget kom fort. Dock har jeg aldri testat B&R før.
Mistenker at dom har rett lågt andrehandsvärde i Sverige og at det kommer være svårt å sälja den igjen her?
Men jag är förberedd, har redan köpt ett grönt band ifall jag köper en B&R i bronsDet är därför jag tvekat, marknaden i Sverige är tyvärr liten och andrahandsvärdet därför kass.
Köpte en flång ny Breitling för några år sedan, sålde den efter 6 månader och tog en massiv förlust.
Har en dröm om att hitta min OWG, tyvärr har det bara visat sig vara just en dröm![]()
Köp den beggad. Då får ngn annan stå för prisfallet om man nu är en sådan som byter/säljer/tröttnar efter 2-3 år.Det är därför jag tvekat, marknaden i Sverige är tyvärr liten och andrahandsvärdet därför kass.
Köpte en flång ny Breitling för några år sedan, sålde den efter 6 månader och tog en massiv förlust.
Har en dröm om att hitta min OWG, tyvärr har det bara visat sig vara just en dröm![]()
Att göra så är det smartaste, tyvärr vill jag helst prova en dykare och har knappt sett någon begagnad ännuKöp den beggad. Då får ngn annan stå för prisfallet om man nu är en sådan som byter/säljer/tröttnar efter 2-3 år.
Köp den beggad. Då får ngn annan stå för prisfallet om man nu är en sådan som byter/säljer/tröttnar efter 2-3 år.