• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bell & Ross tråden.

Wotancraft har några band till B&R har jag för mig. :)

[Såg nu att de bara har en typ av band]
Men det enda de hade såg rätt bra ut.

746770F3-5CC0-4910-BC37-7A2FF4A76825.jpeg

91FABFFB-CED1-45B5-82A0-D6AC65F12D41.jpeg

Bell & Ross säljer band själva på hemsidan, det finns massor att välja bland.
Frakt till Sverige kostar 9 euro, inte så blodigt.

A blog to watch kom med en recension nyligen. Jag noterar att Ariel använder det sista hålet på armbandet så allt för tunna handleder får man inte ha!

Om man vill ha en B&R sommarklocka då? Vad ska man ha? Bör givetvis vara fyrkantig.
Min Nightlum är lite för mörk för att kallas sommarklocka.

Har bestämt mig att jag ska försöka sälja min bronsdykare. Är helt ny i klocksfären och har bara gjort 1 inlägg men ser att man måste göra 10 inlägg för att sälja ngt på klockdnack, så här kommer inlägg nr 2 ;). Var rekommenderar ni att man försöker sälja den? Finns det andra ställen ni kan rekommendera om man vill sälja en klocka?

Har bestämt mig att jag ska försöka sälja min bronsdykare. Är helt ny i klocksfären och har bara gjort 1 inlägg men ser att man måste göra 10 inlägg för att sälja ngt på klockdnack, så här kommer inlägg nr 2 ;). Var rekommenderar ni att man försöker sälja den? Finns det andra ställen ni kan rekommendera om man vill sälja en klocka?
Här är bästa stället att sälja klockor skulle jag säga.
Jag kan kanske eventuellt vara lite intresserad :rolleyes:

Ge oss några bra och inspirerande bilder, snälla.

B2F8DBD5-4007-45C0-9159-306057A68347.jpeg

Såg denna för ett tag sen på ett instagram konto, lätt snyggaste Bell&ross klockan enligt mig! Någon som vet ref föressten?

Tillbaka
Topp