• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bell & Ross tråden.

20190403_161808.jpg
Jag är ny i klocksfären och har en bronsdykare jag funderar på att sälja. Ngn som vet vad man kan förväntas få för den?

Missat att det finns en egen tråd. Denna vandrade runt hos många på forumet under en kort tid men har varit i tryggt förvar hos mig under de senaste månaderna. Hade egentligen siktet inställt på en Hublot i keramik men eftersom det inte dök upp något bra ex till rätt pris blev detta ett perfekt och billigt (jämförelsevis) alternativ.
A8EF70C8-F5D1-4F9D-A0E3-4A679E7C5651.jpeg

Och också väldigt roligt alternativ! Väldans trevlig klocka :)

Grymt bra den där.
Gillar och blev intresserad av lädret. Sjukt snyggt. Lägg gärna in en bild på detta.

Tackar!
Lädret känns än så länge riktigt bra. Gillar att det är bredare, vilket både är snyggt och känns bättre. Gör dessutom den lite dressigare så den borde funka till kostym.
Har försökt ta lite bilder som visar det mer. Men tydligt att jag inte är någon vidare fotograf.
IMG_1694.JPG

IMG_1693.JPG

IMG_1688.JPG

IMG_1692.JPG

Ja det finns så många fina kombinationer av färger och band :rolleyes:
Snyggt med svart med! Och det bruna lädret ihop med guldindex och siffror ser riktigt smarrigt ut det med :)
Jag menade iofs boetter. Gillar ju min keramiska boett men stål är ju lika rätt!
Var köper ni band förresten?

Tillbaka
Topp