Gör så, vad heter modellen?Tanken är att den ska få bada lite med mogna sommar. Är du intresserad kan jag givetvis dra ett PM om jag skulle komma på andra tankar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör så, vad heter modellen?Tanken är att den ska få bada lite med mogna sommar. Är du intresserad kan jag givetvis dra ett PM om jag skulle komma på andra tankar![]()
BR02-92 OrangeGör så, vad heter modellen?
Wow! Nej, behåll den. Den är kalasfin.Jag är ny i klocksfären och har en bronsdykare jag funderar på att sälja. Ngn som vet vad man kan förväntas få för den?![]()
De har som sagt lågt andrahandsvärde men denna tror jag ändå det finns ett visst sug efter.Jag är ny i klocksfären och har en bronsdykare jag funderar på att sälja. Ngn som vet vad man kan förväntas få för den?![]()
Där är den ju! Den vita känns lika ovanlig som snö i australien
klart över förväntan. Gummit var också grymt! nu måste jag bestämma mig för vilken som ska få stanna. Den vita eller svarta by SINN.Där är den ju! Den vita känns lika ovanlig som snö i australien![]()
Vita för sommaren, svarta för livet!klart över förväntan. Gummit var också grymt! nu måste jag bestämma mig för vilken som ska få stanna. Den vita eller svarta by SINN.
![]()
![]()
Missat att det finns en egen tråd. Denna vandrade runt hos många på forumet under en kort tid men har varit i tryggt förvar hos mig under de senaste månaderna. Hade egentligen siktet inställt på en Hublot i keramik men eftersom det inte dök upp något bra ex till rätt pris blev detta ett perfekt och billigt (jämförelsevis) alternativ.
![]()
Grymt bra den där.Från färsk paketöppning. BR 03-93 GMT. Gillar.
![]()
Läcker! Det ser ut som applicerade index i rostfritt? Snyggt band till också.Från färsk paketöppning. BR 03-93 GMT. Gillar.
![]()
Grymt bra den där.
Gillar och blev intresserad av lädret. Sjukt snyggt. Lägg gärna in en bild på detta.
Tackar! Index och siffror skall vara i borstat rostfritt om jag fattat rätt.Läcker! Det ser ut som applicerade index i rostfritt? Snyggt band till också.
Siffrorna är väl inte borstat rostfritt?Tackar! Index och siffror skall vara i borstat rostfritt om jag fattat rätt.
Försökte mig på en inzoomad bild med tveksamt resultat.
![]()
Nej det är de nog inte. Feltänk alternativt så slant jag på tangentbordet.Siffrorna är väl inte borstat rostfritt?
Tycker nog att det ser ut så, lurigt på den där bilden, syns bättre på den rakt framifrån.Nej det är de nog inte. Feltänk alternativt så slant jag på tangentbordet.
B&R själva skriver: "Metal appliqué numerals and indices"
Oklart för för mig vilken metall dock![]()
Ja för 17, det funkar! Alla kan inte rocka 29 mm guld-Santos.Okej, kanske inte optimalt? Men fungerar ändå hyggligt inom ramen för business casual
![]()
Nightlum passar bättre till business casual. Snyggt med bara en färg.Ja för 17, det funkar! Alla kan inte rocka 29 mm guld-Santos.
![]()
Tror inte min har sagt hej i den här tråden än, idag får den hänga med till jobbet
![]()
Då har man gått med i klubben, varit inne och klämt på den hos AD ett par gånger och kände att nu var det dags!
![]()
Ja det finns så många fina kombinationer av färger och bandVad är det som händer? Flera nya och trevliga kvadrater på kort tid.
Jag måste nog ha en blank att byta med.
![]()
Jag menade iofs boetter. Gillar ju min keramiska boett men stål är ju lika rätt!Ja det finns så många fina kombinationer av färger och band
Snyggt med svart med! Och det bruna lädret ihop med guldindex och siffror ser riktigt smarrigt ut det med![]()
Wotancraft har några band till B&R har jag för mig.Jag menade iofs boetter. Gillar ju min keramiska boett men stål är ju lika rätt!
Var köper ni band förresten?