Schullan
Basic
Personligen har jag lite svårt för när datumfönstret är så pass stort att den visar 3 dagar, utöver det är den grym!Kärlek vid första ögonkastet.. Bell & Ross BR V2-94 RACING BIRD
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Personligen har jag lite svårt för när datumfönstret är så pass stort att den visar 3 dagar, utöver det är den grym!Kärlek vid första ögonkastet.. Bell & Ross BR V2-94 RACING BIRD
![]()
Absolut roligt tips, tack. Har du koll på om deras "Buyer's premium" på 25 % gäller även för "post auction sales"? Lite oklart på själva sidan.Tips om man vill ha en udda fågel från Bell & Ross. Kul modell ändå tycker jag.
Bell & Ross Fusion
![]()
HENRY´s - SOFORTVERKAUF UND NACHVERKAUF: ARMBAND- UND TASCHENUHREN - POSITION ID 25261305: BELL & ROSS FUSION HERRENARMBANDUHR MIT ...
SOFORTVERKAUF UND NACHVERKAUF: Armband- und Taschenuhren - Position Id 25261305: BELL & ROSS Fusion Herrenarmbanduhr mit ...: Position 25261305: BELL & ROSS Fusion Herrenarmbanduhr mit Multifunktionen, Schweiz um 2010, quarz, verschr. Edelstahlgeh. inkl. orig. Gliederband m. dopp. Faltschl...www.henrys.de
Vet faktiskt inte då jag aldrig handlat där men bara spanat. Dra ett Mail och frågaAbsolut roligt tips, tack. Har du koll på om deras "Buyer's premium" på 25 % gäller även för "post auction sales"? Lite oklart på själva sidan.
Bra uppladdning för kvällen. Fin klocka också.
Uppladdning började redan igår så det va bara att fortsätta.Bra uppladdning för kvällen. Fin klocka också.
Mycket stilig och bra hockeylag!
Snyggt, grattis!Premiär för mig i B&R tråden.
Gissar dock att klockan synts här tidigare.
Dock inte i denna bandkombo.
![]()
Snyggt!! Vad är det för band?Premiär för mig i B&R tråden.
Gissar dock att klockan synts här tidigare.
Dock inte i denna bandkombo.
![]()
Tack.Snyggt!! Vad är det för band?
Ser väldigt smutt ut, helt klart nåt för min WiZ resa att prova på. Vi har nog liknande writsize (inte bicep size)
Tycker jag verkligen att du ska testa!Ser väldigt smutt ut, helt klart nåt för min WiZ resa att prova på. Vi har nog liknande writsize (inte bicep size)![]()
Detta kan vara min första post här efter att ha lurkat längeHar blivit väldigt nyfiken på Bell & Ross BR0392. Är det nån som sitter på en side by side bild med en casioak och en BR0392 så vi som bor i obygden kan få en uppfattning om storlek?
Toppen! Stort tack för detta, ger en mycket bra fingervisningHar kanske inte vanligaste CasiOak att jämföra med. Men väl en CasiOak.
Försökt fånga ett par bilder åt dig som visar bägge sida vid sida.
![]()
![]()
![]()
Vad jag förstått har äldre klockor frontskruvar som ligger lite hur som helst. De äldre klockorna har även skruvar på tavlan vilket de nya inte har. Min har frontboettskruvar som pekar diagonalt mot mitten och saknar skruvar på tavlan.Detta kanske tjatats ihjäl i andra trådar men ser att vissa boetter har väldigt ocd korrekt linjer i skruvarna på boetten medans andra inte är lika i linje. Är det slumpen?!
Killgissar på att klockor med skruvar som inte tillfredställer ens ocd har varit på service/öppnade av någon som inte har lika grav ocd som en annan.Detta kanske tjatats ihjäl i andra trådar men ser att vissa boetter har väldigt ocd korrekt linjer i skruvarna på boetten medans andra inte är lika i linje. Är det slumpen?!