• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bell & Ross

Nattesferd

Breitling
BR.jpg
 

DrDre

Patek
Hej på er!

Jag har fått två Bell & Ross-klockor som betalning för ett jobb jag gjorde åt dem. Då jag hellre vill ha pengarna tänkte jag sälja vidare dem. De är sprillans nya mao.

Hur mycket kan jag räkna med att få för en "begagnad helt ny" klocka så att säga?

En väldigt väldigt vild gissning är ca 60%. Förekomst av papper och tillbehör spelar in. Särskilt på en helt ny klocka. Och givetvis modell och utförande.
 

Barricello

Audemars
Själv har jag haft 3st varianter av BR 03-92 (42mm) Gillar den väldigt och är snyggt speciell.
Prisvärd.. vet inte exakt vilket år dom bytte från ETA 2892 till Sellita, men jag har alltid gillat ETA 2892 väldigt.. så den föredrar jag. Tjääna!
 

Barricello

Audemars
0EA3EBBB-4192-4308-9AB7-B7E1549E1B23.jpeg
Jag tycker dykarn br 03-92 är både snygg och tuff. Men jag har aldrig kläm på en B&R.
Hur är kvalitetskänslan? Jag ser att det ligger nya på Ch24 för 25k. Är det en 25k klocka? Jag är sugen på att testa men vill inte ha grisen i säcken.
Vad säger KS?
JAg har haft 3st BR 03-92.. JAg tycker att dom känns gedigna och jag har gillat dom. Men nu ska jag fan ha en till.. divern är grym!
 
Topp