Snyggt! Men vi vill ha fler bilder på klockan. Gärna ett med klockan på armen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej på er!
Jag har fått två Bell & Ross-klockor som betalning för ett jobb jag gjorde åt dem. Då jag hellre vill ha pengarna tänkte jag sälja vidare dem. De är sprillans nya mao.
Hur mycket kan jag räkna med att få för en "begagnad helt ny" klocka så att säga?
DEnna modell är så grymt snygg!Såg denna på Bryssels flygplats, såg fantastisk ut. Påminner givetvis om speedy.
![]()
För er som är intresserade av att se lite bilder på BR03-92 Diver så plåtade jag en kampanj åt dem ni kan hitta här. Jag har fler bilder i arkivet (B-sides så att säga), skicka mig ett DM ifall du är nyfiken på att se mer!
Jag gillade den mer än vad jag trodde, den känns gedigen och är en härlig klocka. Men i slutändan är inte fyrkantigt min grej, såklart smaksak!Kul...grymma bilder! Har du något utlåtande om själva klockan också? Den kräver ju sin handled men jag gillar verkligen detaljerna.
Jag gillade den mer än vad jag trodde, den känns gedigen och är en härlig klocka. Men i slutändan är inte fyrkantigt min grej, såklart smaksak!
Läckert! Var det en i brons?För er som är intresserade av att se lite bilder på BR03-92 Diver så plåtade jag en kampanj åt dem ni kan hitta här. Jag har fler bilder i arkivet (B-sides så att säga), skicka mig ett DM ifall du är nyfiken på att se mer!
Wow, snyggt fångat, både klocka och miljö
Var inne och kikade på din Instagram också....fantastiska foton, och kul med en till ”islänning" på forumet @Equilibrium
Jag har en BR03-90 Rose Gold Steel till salu, sprillans ny med allt orginal såklart, DM'a om du är intresseradLäckert! Var det en i brons?
Pma om du vill sälja.
Tack och bock! Är invandrare (utvandrare) till Island dock, svensk i blodet![]()
My bad, för lite kaffe idag! Kommer du över till Island tar vi en öl, men köp gärna med den från Sverige för den kostar 100kr/st här.Därav islänning inom citationsteckenTror att det samma gäller för vår andra öbo.
My bad, för lite kaffe idag! Kommer du över till Island tar vi en öl, men köp gärna med den från Sverige för den kostar 100kr/st här.
Det var direkt för Bell&Ross, de säljs inte här.Ja, @Equilibrium har berättat om priserna på Island...psykologiskt jobbigt att handlaVar det en isländsk kampanj du plåtade för eller har Bell&Ross använt dina bilder också?
Det stämmerDärav islänning inom citationsteckenTror att det samma gäller för vår andra öbo.
Riktigt fina chronosJa, riktigt lyckad och det är även årets chrono-nyhet, BRV2-94.
https://www.deployant.com/new-release-baselworld-2018-bell-ross-vintage-br-racing-bird/
https://monochrome-watches.com/bell...2-94-racing-bird-baselworld-2018-specs-price/
![]()
![]()
Du fick mej just att byta bort alla mina "Divers" mot denna.. nu ska uren ut på "Köp & Sälj"BR 03-92 som kom på förra årets Basel är ju förjäkla cool, men kräver sin handled.
https://www.ablogtowatch.com/bell-ross-br-03-92-diver-watch-review/
https://www.bellross.com/mods/watches/BR-03-Diver/
![]()
![]()
![]()
JAg har haft 3st BR 03-92.. JAg tycker att dom känns gedigna och jag har gillat dom. Men nu ska jag fan ha en till.. divern är grym!Jag tycker dykarn br 03-92 är både snygg och tuff. Men jag har aldrig kläm på en B&R.![]()
Hur är kvalitetskänslan? Jag ser att det ligger nya på Ch24 för 25k. Är det en 25k klocka? Jag är sugen på att testa men vill inte ha grisen i säcken.
Vad säger KS?
Du fick mej just att byta bort alla mina "Divers" mot denna.. nu ska uren ut på "Köp & Sälj"![]()
Dom tidigare har jag köpt via C24. Denna diver hoppas jag dom har att prova på Fredmans. Men storleken funkar fint på mej så de kan bli via C24.. om inte Fredmans ger lite rabatt.Har du köpt från svensk AD eller på nätet tidigare? Tänkte om du hade koll på sannolikheten att den finns inne att prova på Fredmans.
Dom tidigare har jag köpt via C24. Denna diver hoppas jag dom har att prova på Fredmans. Men storleken funkar fint på mej så de kan bli via C24.. om inte Fredmans ger lite rabatt.
Kan hända att det finns några bilder på dom gamla på jobbdatorn. Slänger isf upp någon bild!Du får gärna posta lite handledsbilder om du har kvar något? Och mått på handleden![]()