• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Berätta om ert värsta klockköps minne!

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Det är okristligt att försöka sig på ett minne efter ditt inlägg Af Sjodahl.
Men en gång köpte jag en plastklocka i en gränd på Sicilien, batteridöd och gav mig fan på att få tag på nytt batteri, jagade gränd upp och gränd ned i 40 gr värme med håret blött på ända och vild blick. Hittade ett till slut, och har aldrig använt klockan ens en gång. Skänkte den till myrorna. Fan va jobbigt :)


Skickat från iPhone
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Det är okristligt att försöka sig på ett minne efter ditt inlägg Af Sjodahl.
Men en gång köpte jag en plastklocka i en gränd på Sicilien, batteridöd och gav mig fan på att få tag på nytt batteri, jagade gränd upp och gränd ned i 40 gr värme med håret blött på ända och vild blick. Hittade ett till slut, och har aldrig använt klockan ens en gång. Skänkte den till myrorna. Fan va jobbigt :)


Skickat från iPhone


Haha...inte då, gillade din historia, kul att göra sig sådant besvär över ett batteri, och sedan inte använda klockan en enda gång :D, bara hoppas att den fick det hem den förtjänade efter den resan ;)
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Hahaha det här är helt sjukt. Ser framför mig den tokiga finnen, blodiga handen och när han lyfter upp dig. Vilken story!
 

Nexus

Panerai
Kan inte nästa passaround gå ut på att vi gemensamt samlar in sisådär 10 papp till en GoPro-kamera vi monterar på Af Sjodahl, sedan släpper vi av honom på färjan med ett Seikoköp Lippulaivan som slutmål? Stålarna borde räcka till både biljett i hytt på sisådär f-däck, tillräckligt med sprit för att släcka en vulkan samt diverse taxiresor på fastlandet.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fyfan, det här har varit bättre underhållning än den bästa actionfilmen på bio.undrar hur man själv hade reagerat om detta hänt mig:)



Haha...att du hittade denna gamla story i arkivet, ja det var tider det. Tänk om något sådan roligt kunde hända än idag, nu för tiden så kan det eventuellt bli lite grinigt i kön på den lokala ICA butiken där jag bor...
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Makalös historia, jag kunde inte sluta läsa när jag väl började. På något bisarrt sätt tycker jag händelseförloppet "när man inte tror att det kan bli värre, då händer just det" påminner lite om den makabra danska filmen 'I Kina spiser de hunder'.
 
Topp