Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna tråd hade jag missat. Man blir stum. Kan något sådant verkligen hända? Du är underbar Affe!
Det är okristligt att försöka sig på ett minne efter ditt inlägg Af Sjodahl.
Men en gång köpte jag en plastklocka i en gränd på Sicilien, batteridöd och gav mig fan på att få tag på nytt batteri, jagade gränd upp och gränd ned i 40 gr värme med håret blött på ända och vild blick. Hittade ett till slut, och har aldrig använt klockan ens en gång. Skänkte den till myrorna. Fan va jobbigt
Skickat från iPhone
Mitt inte en Seiko klocka av finnar.
schöön story
ähh, enjoy - play the game,
mvh. finne boende i swedala och... finland vinner nästa hockey vm oxo![]()
Fyfan, det här har varit bättre underhållning än den bästa actionfilmen på bio.undrar hur man själv hade reagerat om detta hänt mig![]()
+1En riktigt go historia att läsa nu när man åkte hem på tunnelbanan!
Tack Palle för att du åter lyfter fram denna tråd. Som @yonsson konstaterar ovan, KS i särklass bästa!Den här historien är det sjukaste jag hört!! Har vi någon som befinner sig i Finland som kan gå in och fråga efter den Tissoten från Hockey VM 2001?
Står sig fortfarande som bästa i lägget,Tack Palle för att du åter lyfter fram denna tråd. Som @yonsson konstaterar ovan, KS i särklass bästa!