Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
som spencer sa. tillhörde hans kretsFinns bara en bild på guldsuben men flertalet bilder på de övriga klockorna. Skumt?
Nej det visste jag inteNä uppenbarligen äger han inte Daytona96's sub....men frågan är om Daytona96 vet om att han lånat ut sin sub... Spännande tråd...
Okej, tycker det är väldigt löjligt av honom att lägga upp bilder på klockor som inte är hans egna!Än en gång, enligt säker källa äger inte ljuv dessa klockor. De tillhör folk i hans bekantskapskrets
Okej, tycker det är väldigt löjligt av honom att lägga upp bilder på klockor som inte är hans egna!
The Viking heheTror du det är ovanligt? Finns en forumet som gör det fortlöpande.
Nej det tror jag inte, men det är fult att han påstod att det var hans egnaTror du det är ovanligt? Finns en forumet som gör det fortlöpande.
The Viking hehe
nu jävlar blev det spännandeTror du det är ovanligt? Finns en forumräv som gör det fortlöpande.
Sant. men det är ganska löjligt att låtsas, och sen det som doe sa.....har man lämnat en en sån klocka så vill man inte ha den ute på äventyr.Klockorna blir inte mindre fina bara för att någon annan äger dem. Ljuv försvann på någon månad så vad spelar det för roll? Grymt med en fin PN i krokarna även om det är lite synd att inte ägaren vill flasha den mer. Om de flashat någons klocka utan godkännande så kan det väl kanske vara läge att ställa den som haft klockan till förfogande vid tillfället mot väggen om ägaren nu har ett problem med det. Själv bryr jag mig inte om det är kungen eller en städare i Vårberg som äger klockorna då jag gillar klockorna i sig och bryr mig föga om ägaren såvida jag inte känner personen.
Fortfarande så imponeras jag av klockorna. Inte av ägaren. Jag nämnde också att det inte är okej att låna andras saker men det känns spontant som en fråga som Daytona96 bör ta upp med Nymans Ur om det nu är som det verkar.Sant. men det är ganska löjligt att låtsas, och sen det som doe sa.....har man lämnat en en sån klocka så vill man inte ha den ute på äventyr.
ja vore intressant att höra vad dom har att säga om saken faktisktFortfarande så imponeras jag av klockorna. Inte av ägaren. Jag nämnde också att det inte är okej att låna andras saker men det känns spontant som en fråga som Daytona96 bör ta upp med Nymans Ur om det nu är som det verkar.
så du manar till tålamod!? Vi är många här som inte vet vad det ärJa det är ju en ganska färsk upptäckt Daytona96 gjort. Närmare 14.41 nu på onsdageftermiddagen så vi får väl se vad som dyker upp här i tråden under torsdagen.
Hade det varit min klocka hade jag stått utanför Nymans imorgon när de öppnar och krävt en förklaring.så du manar till tålamod!? Vi är många här som inte vet vad det är
kan inte göra annat än att hålla med.Hade det varit min klocka hade jag stått utanför Nymans imorgon när de öppnar och krävt en förklaring.
Vet du att den lånats ut och lämnat butik, om inte tycker jag att du överreagerar. Att någon fotat den när den ligger inplastad på en bricka i butiken är inget jag hetsar upp mig för, jag skulle känna mig hedradNu är väl Nymans inte den första Rolex AD jag tänker på när det gäller köp & service men nu har de definitivt försvunnit på min radar. Mår illa bara jag tänker på att någon skulle ta med min klocka ut på stan och besudla den.