• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Besök på banken....

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Hmm jag tycker att hans guld sub är väldigt lik min:wideyed:
Jämför bilderna:
image.jpg

Min 1680/8:
image.jpg

SKUMT!!


Hur menar du nu?
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Om det är din klocka, vilket faktiskt känns rätt troligt. Hur kan någon som ej är anställd få möjlighet att titta på/fota serviceklockor. :\
 

Wemb

Cartier
Det här luktar illa...
Om det är någon anställd som postat känns det riktigt olustigt, likväl om det är någon ICKE anställd som fått möjligheten att fota.
 

Bolio

Panerai
Så mycket annat konstigt som tagits upp här ang Nymans och ett antal egna erfarenheter hur de sköter kundvården skulle det inte förvåna mig en sekund om någon anställd ville göra sig lite lustig och täppa igen mun på KS medlemmarna.
 

McFly

Cartier
2-Faktor
Haha, Nymans gör det igen. Skulle som sagt inte bli förvånad med tanke på hur de betett sig tidigare.
 

JohnDoe

Rolex
Där ser man vad som händer när man nöjes browsar runt på KS. Finns det månne gamla loggar kvar från den tiden. Vem vet vad man hitta för spännande. Klart skum vändning på tråden.
 
Topp