Hmm jag tycker att hans guld sub är väldigt lik min
Jämför bilderna:
Min 1680/8:
SKUMT!!
Hur menar du nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm jag tycker att hans guld sub är väldigt lik min
Jämför bilderna:
Min 1680/8:
SKUMT!!
Jag har ärvt den av min farfarReva på insert kl 1 på båda.
Frågan är ju hur du kommit över din om det ev är samma?
Jag lämnade in den hos nymans för en helservice 2013 samma tid som inlägget skrevs, man kan se att den har plast på sig vilket min hade när jag fick hem den efter servicen. Det är lite skumt tycker jag eftersom den är extremt lik min.Hur menar du nu?
Aa precisHaha, nog fan är det din klocka alltid @Daytona96 . Märket kl 1 är ju identiskt.
Jag lämnade in den hos nymans för en helservice 2013 samma tid som inlägget skrevs, man kan se att den har plast på sig vilket min hade när jag fick hem den efter servicen. Det är lite skumt tycker jag eftersom den är extremt lik min.
Håller med, det luktar fisk lång väg om det här!Det tillsammans med repan är för mycket för att bara vara en tillfällighet säger min intuition.
Låter riktigt illa om det är sant.Jag lämnade in den hos nymans för en helservice 2013 samma tid som inlägget skrevs, man kan se att den har plast på sig vilket min hade när jag fick hem den efter servicen. Det är lite skumt tycker jag eftersom den är extremt lik min.
Kanske någon anställd som postat?Om det är din klocka, vilket faktiskt känns rätt troligt. Hur kan någon som ej är anställd få möjlighet att titta på/fota serviceklockor. :\
Det kan det vaKanske någon anställd som postat?
Verkligen!@Daytona96 det hade varit väldigt intressant att få veta vad Nymans svarar om detta!
Antar att han suttit både en och två timmar och inspekterat sin vackra klocka in i minsta detalj...Är dock imponerad av @Daytona96s skarpsynthet i sammanhanget, falkögon, nu är du ju iofs fortfarande ung... But still...