Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra val av klocka och ett bra resonemang. Precis som alla andra hade jag såklart sett fram emot ett liveevent men du får bjuda på en paketöppning av rang istället![]()
Det blev ingen klocka? Skit i Uret.se och pruta istället!Får väl bli så!![]()
Nix, inte kollat Rob E.
Skippa Nymans och gå till Rob. Engströms av 3 starka anledningar.Nix, inte kollat Rob E.
Vad fan, jag fick intrycket av att du skulle köpt en klocka redan igår...?Kommer att åka till Rob E när det är dags. Tack till alla er för vägledningen![]()
fick också de intrycket det va avgjort å beställt!!!???!!!Vad fan, jag fick intrycket av att du skulle köpt en klocka redan igår...?
Från Krons hemsida (samma ägare)Erbjuder Nymans avbetalning? till vilken ränta?
Från Krons hemsida (samma ägare)
"Vi erbjuder Resurs avbetalning upp till 100 000 kronor om man vill dela upp betalningen. Man väljer avbetalningsperioden upp till 6 år. Avbetalning upp till 2 år är räntefritt men det tillkommer uppläggningsavgift vid köp, samt 45 kronor i administrationsavgift per månad. Ansökan görs på personnummer och man måste ha fyllt 20 år, samt ha en fast anställning sedan 6 månader."
Har man inte råd ska man inte köpa...Erbjuder Nymans avbetalning? till vilken ränta?
Tråkigt att du tänker så, han kanske inte vill casha 100k för en ny klocka och istället betala av räntefritt på 1 år med minimala avgifter.Har man inte råd ska man inte köpa...
Alla är vi olika, jag sparar och köper det jag vill ha när jag väl har råd.Tråkigt att du tänker så, han kanske inte vill casha 100k för en ny klocka och istället betala av räntefritt på 1 år med minimala avgifter.
Han kanske är världens sämsta på att spara och vill ändå köpa en klocka?
Behöver inte betyda att han inte har råd. Personligen så hade jag tänkt att casha min klocka, visste inte att delbetalnings alternativen erbjöds innan det togs upp i denna tråd, och nu överväger jag definitivt att delbetala och hitta på något annat roligt under tiden också, varför inte när det är en engångsavgift på 400kr och 270kr till om jag betalar av den på 6 månader, vad är 670kr liksom?
Har man inte råd ska man inte köpa...
vad är 670kr liksom?
Hade det varit 2002 hade jag tänkt annorlunda och investerat i Jenka istället, men vi måste anpassa oss till nutiden1340 st jenka tuggumin 2002.
Exakt så gör jag med, inga saker i min ägo är halvbetalda.Alla är vi olika, jag sparar och köper det jag vill ha när jag väl har råd.
Jenka? Vad hände med Hubba Bubba? Där snackar vi investering. En låda Hubba Bubba skulle man kunna byta mot en Omega PO vilken dag som helst...Hade det varit 2002 hade jag tänkt annorlunda och investerat i Jenka istället, men vi måste anpassa oss till nutiden![]()
Franks Ur har spännande märken men om du inte pratar med ägaren så är överlag sjukt okunnig service.
Vet inte om han är ägare, men jag har fått ett mycket vänligt, hjälpsamt och kunnigt bemötande av en man i 50-årsåldern med gissningsvis indiskt påbrå och en del pondus vid flera tillfällen. Andra gånger har det varit vänligt men virrigt och utan någon nämnvärd kunskap från diverse olika unga kvinnor.Vem är ägaren?
Vet inte om han är ägare, men jag har fått ett mycket vänligt, hjälpsamt och kunnigt bemötande av en man i 50-årsåldern med gissningsvis indiskt påbrå och en del pondus vid flera tillfällen. Andra gånger har det varit vänligt men virrigt och utan någon nämnvärd kunskap från diverse olika unga kvinnor.
Det är ägaren