Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typ samma lika, upplevs likadant. Jag hade inte tvekat.Någon som har erfarenhet av Seat Tarraco? Är väl typ "samma" bil men typ vägljud o grejer, ok?
@alfgren du har ju koll på det mesta ?!
Okidoki.Typ samma lika, upplevs likadant. Jag hade inte tvekat.
Det är sexigt att betala skatt!Förmånsvärde på 6700 dock
Danskt bolag jag börjat åt så det återstår att se om den går igenom, danskarna är inte roliga när det kommer till förmåner :/Det är sexigt att betala skatt!
Typ samma lika, upplevs likadant. Jag hade inte tvekat.
En Tarraco med 200hk har de ju bara sett på bild. Sån lyx som tjänstebil finns inte i Danmark Det var väl inte allt för länge sedan som Suzuki Baleno var Danmarks mest sålda bil...Danskt bolag jag börjat åt så det återstår att se om den går igenom, danskarna är inte roliga när det kommer till förmåner :/
Sålde ett gäng beggade V90 varje år till ett danskt bolag med filial i Sverige. De fick inte kosta mer än 280k osv och det stack i ögonen på cheferna i Danmark då V90 klassades som riktiga direktörs kärrorEn Tarraco med 200hk har de ju bara sett på bild. Sån lyx som tjänstebil finns inte i Danmark Det var väl inte allt för länge sedan som Suzuki Baleno var Danmarks mest sålda bil...
ta den här iställetOkidoki.
Fick en hygglig offert nu som förhoppningsvis går in. 21% på en inte hemkommen bil känns som en deal to be made Förmånsvärde på 6700 dock
Den blir för liten. Två barn, två hundarta den här istället
Hitta din nästa bil på Blocket
Hitta din drömbil eller sälj din nuvarande på ett säkert och enkelt sätt på Sveriges största bilmarknad. Oavsett om du är en förstagångsköpare eller en erfaren bilentusiast, har vår marknad allt du behöver för ett smidigt och tryggt bilköp.www.blocket.se
Nej dåDen blir för liten. Två barn, två hundar
Funkade..En bilfråga.
Min SRS Airbag lampa lyser sen bilen (Mercedes R170 SLK 2004) hade ett batterihaveri.
Jag köpte en OBD plugg och appen Car Scanner för att radera fekoden, det lyckades inte, den verkar inte hitta det felet.
Har ni något tips på en annan app som kan kan nollställa SRS?
Jag har inte kommit fram till något genom googling.
Snyggt! Var tvungen att googla på vad det där var för snygg läsare och det slutade med att jag klickade hem CR Pro. Äntligen kan jag läsa ut vad abs-lampan på gammel-Saaben försöker sägaFunkade..
Däckdjungeln… Köpte för ett tag sedan 19” fälgar till min Cayman för att köra Cup 2-däck på för bandagar. ”Tyvärr” var dessa så mycket snyggare än 18” som sitter på nu att jag bestämt mig för att köra 19” som vardagsfälgar med gatdäck på. Cup 2 finns inte i min dimension i 18”. Nu är frågan om jag ska köpa ytterligare ett par 19” och sälja mina 18”, eller hitta andra R-däck i 18”.
Yokohama 052, Nankang NS-2R och Pirelli Trofeo R verkar finnas i 18” och rätt dimension. Hur står sig dessa jämfört med Cup 2? Vill gärna att däcken är relativt snälla och inte heller tar slut på ett par enstaka bandagar. Cup 2 verkar väldigt bra på det sättet.
Har inga ambitioner att bli snabbast runt någon bana men vill gärna ha ett däck som håller bättre än mina p-zero gjorde. Senast upplevde jag att jag faktiskt kunde pressa dem så mycket att temperaturen stack och de blev ganska hala och slets relativt mycket. Inbillar mig att mer racing-anpassade däck klarar temperaturen och belastningen bättre.
@MaziK @Vesper eller någon annan racingförare kanske har någon input?
Cup 2 upplever jag som ett bra allaround däck med många bandagar i sig, skulle nog fixa fälgar som passar. Trofeo är ett fantastiskt däck och snabbt men inte alls samma livslängd som cup2, dessutom livsfarliga i regn.Däckdjungeln… Köpte för ett tag sedan 19” fälgar till min Cayman för att köra Cup 2-däck på för bandagar. ”Tyvärr” var dessa så mycket snyggare än 18” som sitter på nu att jag bestämt mig för att köra 19” som vardagsfälgar med gatdäck på. Cup 2 finns inte i min dimension i 18”. Nu är frågan om jag ska köpa ytterligare ett par 19” och sälja mina 18”, eller hitta andra R-däck i 18”.
Yokohama 052, Nankang NS-2R och Pirelli Trofeo R verkar finnas i 18” och rätt dimension. Hur står sig dessa jämfört med Cup 2? Vill gärna att däcken är relativt snälla och inte heller tar slut på ett par enstaka bandagar. Cup 2 verkar väldigt bra på det sättet.
Har inga ambitioner att bli snabbast runt någon bana men vill gärna ha ett däck som håller bättre än mina p-zero gjorde. Senast upplevde jag att jag faktiskt kunde pressa dem så mycket att temperaturen stack och de blev ganska hala och slets relativt mycket. Inbillar mig att mer racing-anpassade däck klarar temperaturen och belastningen bättre.
@MaziK @Vesper eller någon annan racingförare kanske har någon input?
Trevligt utförande med smal, galvad kaross. Ser ut att vara lite färgdiff på åtminstone vänster framskärm, sånt är ju lite drygt om man inte kan titta på innan köptrevlig porsche på auktion.
Lite för långt bort, annars är suget stort!trevlig porsche på auktion.
Trevligt utförande med smal, galvad kaross. Ser ut att vara lite färgdiff på åtminstone vänster framskärm, sånt är ju lite drygt om man inte kan titta på innan köp
En hel rad roliga Porschar på auktion där för övrigt!
Däckdjungeln… Köpte för ett tag sedan 19” fälgar till min Cayman för att köra Cup 2-däck på för bandagar. ”Tyvärr” var dessa så mycket snyggare än 18” som sitter på nu att jag bestämt mig för att köra 19” som vardagsfälgar med gatdäck på. Cup 2 finns inte i min dimension i 18”. Nu är frågan om jag ska köpa ytterligare ett par 19” och sälja mina 18”, eller hitta andra R-däck i 18”.
Yokohama 052, Nankang NS-2R och Pirelli Trofeo R verkar finnas i 18” och rätt dimension. Hur står sig dessa jämfört med Cup 2? Vill gärna att däcken är relativt snälla och inte heller tar slut på ett par enstaka bandagar. Cup 2 verkar väldigt bra på det sättet.
Har inga ambitioner att bli snabbast runt någon bana men vill gärna ha ett däck som håller bättre än mina p-zero gjorde. Senast upplevde jag att jag faktiskt kunde pressa dem så mycket att temperaturen stack och de blev ganska hala och slets relativt mycket. Inbillar mig att mer racing-anpassade däck klarar temperaturen och belastningen bättre.
@MaziK @Vesper eller någon annan racingförare kanske har någon input? S
Haha. Tänkte exakt samma när jag skrev inlägget. Det är ju helt uppenbart att det här inte kommer sluta på något sätt som är i närheten av rimligtHaha - slippery slope där
BMW "Merlot red", det är en ordinarie färg. https://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=44340Är detta en individual färg?
2003 BMW Z4 3.0i
1 Owner Since NewOptional 3.0 Straight Six EngineOptional 6 Speed TransmissionMerlot Red Exterior w/Black TopBeige Leather Interior w/Wood AccentsPremium & Convenience Packages12 Speaker Carver Stereo & NavigationService History / Tool Roll / Owners ManualMeticulously serviced since new, this...www.thelastdetail.com
Tackar. Ser väldigt mycket mörkare ut i dina länkar oavsett kul med andra färger än gråttBMW "Merlot red", det är en ordinarie färg. https://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=44340
Motorn är rätt spännande, ska bli intressant att se slutpriset på den(också).Högen från Mats i Falun är ju helt sanslös. Galet mycket dreggel.
Men även några till roligt byggda ’R’, ’ST’ etc. som går på autokton nu.