• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Tisdag igen!
BMW 420 GC 2025-05-06 (1).jpg

Storhandlat ...
BMW 420 GC 2025-05-06 (2).jpg

... och återvunnit papper, plast och glas.
BMW 420 GC 2025-05-06 (3).jpg

Aha aj fasen alltså 🤣 denna skulle tydligen ha en 3.0 TDV6 motor. Men är ju också mycket mer än motor som kan paja som luftfjädring osv 🙃

Jag vill nog påstå att det är ungefär samma bekymmer, Sport är förvisso en helt annan konstruktion baserad på Land Rover Discovery men problemen är ungefär desamma. Motorn är ett av dem, 3.0 diesel är inte alls hållbar i Land Rover / Range Rover, tvärtom är den ganska problemtyngd. Jag hade känt mig mer trygg med "stora modellen", alltså LM eller vad man vill kalla den.

Jag vill nog påstå att det är ungefär samma bekymmer, Sport är förvisso en helt annan konstruktion baserad på Land Rover Discovery men problemen är ungefär desamma. Motorn är ett av dem, 3.0 diesel är inte alls hållbar i Land Rover / Range Rover, tvärtom är den ganska problemtyngd. Jag hade känt mig mer trygg med "stora modellen", alltså LM eller vad man vill kalla den.
Ok tack, typiskt att de ska ha tagit fram en så opålitlig motor! Är ju klockrena annars 🙂 ska förmedla detta vidare så blir det nog ingen affär. Landar väl i en Tiguan eller xc60 han också 😂

Ok tack, typiskt att de ska ha tagit fram en så opålitlig motor! Är ju klockrena annars 🙂 ska förmedla detta vidare så blir det nog ingen affär. Landar väl i en Tiguan eller xc60 han också 😂
De har en statistiskt sett hög felfrekvens, men det är ändå relativt ovanligt att de rasar... de flesta fungerar nog ok, men det är ju en bilmodell som kommer med höga kostnader och mycket problem, det är bara att acceptera.

Tillbaka
Topp