Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Överväger att kasta ut Volvon för en E39:a.CaptainOats skrev:
theargonaut skrev:Bucklig himmelsblå metalic Ford Mondeo combi, kanske -01 (?), med rött Hello kitty solskydd. Tyvärr ingen bild
easy rider skrev:theargonaut skrev:Bucklig himmelsblå metalic Ford Mondeo combi, kanske -01 (?), med rött Hello kitty solskydd. Tyvärr ingen bild
Kör en likadan, fast -03 tror jag. Stabil, men trist med framhjulsdrivet
Zagato1 skrev:Sportbilar är min verkliga passion i livet. Har haft ett antal Italienska och Engelska bilar. Just nu består vagnparken av följande entusiastbilar:
Alfa Romeo Montreal 1973
Maserati Spyder E 1989
Mini Cooper Sport 2000
Bruksbil:
VW Passat 3,6 V6 2012
theargonaut skrev:easy rider skrev:theargonaut skrev:Bucklig himmelsblå metalic Ford Mondeo combi, kanske -01 (?), med rött Hello kitty solskydd. Tyvärr ingen bild
Kör en likadan, fast -03 tror jag. Stabil, men trist med framhjulsdrivet
Äh lägg av! Säljaren i Skärholmen sa att de var väldigt RARE Iofs har jag sätt en på samma gata i Hässelby, dock utan Hello Kitty, din?
leben skrev:Slänger in en bild på mina entusiastfordon:
Trevlig kväll!
Rossi skrev:Både Ford och Triumph. Är det kanske så att du gillar att reparera bilar?:mrgreen:
+1 på det! Mina första bilar var i tur och ordning:Fryken skrev:Rossi skrev:Både Ford och Triumph. Är det kanske så att du gillar att reparera bilar?:mrgreen:
:lol: Har också haft ett par Fordar. På den ena lossnade en bit av topplocket när jag skulle montera ventilkåpan. Minns även att röret till tanken inte längre satt fast i karossen pga rost. :roll:
theargonaut skrev:Äh lägg av! Säljaren i Skärholmen sa att de var väldigt RARE Iofs har jag sätt en på samma gata i Hässelby, dock utan Hello Kitty, din?
yonsson skrev:Volvo S60 -12
Thruxton -04, godiskittad
Knät skrev:Zagato1 skrev:Sportbilar är min verkliga passion i livet. Har haft ett antal Italienska och Engelska bilar. Just nu består vagnparken av följande entusiastbilar:
Alfa Romeo Montreal 1973
Maserati Spyder E 1989
Mini Cooper Sport 2000
Bruksbil:
VW Passat 3,6 V6 2012
:shock:
Får jag sno hela ditt entiuastgarage?? Fy f-n vilken grym setup.. Iofs skulle jag hellre ha en Innocenti i den trion, men så länge det inte är en BMW-mini så är det ok.. En från 2000 är ju grymt dock, en slags final på en epok..