BadkarsPiraten
Guld
Snart kompis, snart! Hämtade hem råttan från vinterförvaringen i hopp om att det kanske kan bli lite sol till påsk.
![]()
Bra där!
Nästa helg kanske jag hämtar hem ena bilen från vinterförvaringen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snart kompis, snart! Hämtade hem råttan från vinterförvaringen i hopp om att det kanske kan bli lite sol till påsk.
![]()
Har du med skalstolar eller de "vanliga"?Snart två månader med clubsporten. Grym daglig beater
![]()
![]()
Det är tyvärr de vanliga. Dock är de sjukt bekväma. Men håller med skalstolarna ser riktigt bra ut.Har du med skalstolar eller de "vanliga"?
Tycker skalstolarna är riktigt snygga/coola, frågan är hur bekväma de är vid daglig användning?
..... No comment
![]()
Nä, jag förstår inte heller hur man tänker när man köper den bilen. Eller var det något annat som är ännu konstigare?
De fula fälgarna?Nä, jag förstår inte heller hur man tänker när man köper den bilen. Eller var det något annat som är ännu konstigare?
Trodde det var att nån spillt när det tankas.. Ser hemskt utDe fula fälgarna?
Magisk! berätta mer om den?
Bilder på ett Ljud bygge ej klart
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
//Simon
Haha nja! Den var så när jag köpte den. Har tyvärr inte tagit nya bilder efter jag fixade baksätetGrym!
Raggat sönder baksätet?
Jag vet inte hur svårt det är just på din bilmodell men generellt är det ett sådant fel som bör gå att hantera själv hemma på uppfarten, jag har bytt motsvarande sensor på både Jaguar och Bentley i garaget, så nog bör det vara möjligt på en Audi.Kanske är fel avdelning för detta?
Fick lite strul med min Audi A4 1.8T från 02.
Felsökte och fick fram följandeGooglade och fick fram att det kan vara vevaxelgivare det är fel på. Någon som har någon erfarenhet av liknande? Bökigt att byta själv eller lika bra att lämna in på verkstad?![]()
Precis, såg även det du länkade till. Är ju själv inte den händigaste med bilar, men lite har man ju mekat. Då kanske man ska beställa ny och ge det ett försök.Jag vet inte hur svårt det är just på din bilmodell men generellt är det ett sådant fel som bör gå att hantera själv hemma på uppfarten, jag har bytt motsvarande sensor på både Jaguar och Bentley i garaget, så nog bör det vara möjligt på en Audi.
Är det denna modell på bil du har?
http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/enginespeedsensor.html&category=5
Nejdå. Du vill inte vara "han som åker runt i en orange Mustang".Fan kanske skulle gått på Orange Fury. Riktgt
grym irl
![]()
Challenger 70 a bland de häftigaste som finns.Snart är det dags!![]()
Nejdå. Du vill inte vara "han som åker runt i en orange Mustang".
Om det är torrt och grusfritt på vägarna du åker finns ju ingen anledning att inte njuta bara för att det är lite kalltDå är det officiellt vår!!
![]()
Har du kolfiber-wrap på den?Då är det officiellt vår!!
![]()
Japp, tidigare ägare hade satt på det och jag känner ingen anledning att ta av denHar du kolfiber-wrap på den?
Trodde inte det fortfarande fanns folk som byggde på CV Strokers
Snyggt! Jag ska köra R8 i år ocksåDå är det officiellt vår!!
![]()
Särskilt inte med en folierad, fyrhjulsdriven maskin som troligen är allra, allra roligast på en frusen sjö.Om det är torrt och grusfritt på vägarna du åker finns ju ingen anledning att inte njuta bara för att det är lite kallt
En polare hade en R8 för några år sedan. Det är den sjukaste bilen jag någonsin åkt och kört. Mycket nöje!Då är det officiellt vår!!
![]()
Grymt! Köpte du inte en 911 förra året?Snyggt! Jag ska köra R8 i år också![]()