• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Jobbpendling funkar fint
F8BF2C2A-887B-400E-AA00-1D892FA6E387.jpeg
Jäkligt fin raritet!
Mycket bankörning?
 

Teletomte

Rolex
2-Faktor
Jäkligt fin raritet!
Mycket bankörning?

Tack! Inget än, har inte haft den mer än ett par veckor. Hoppas kunna klämma in några trackdays snart:)

Drömmer mig med lätthet tillbaka till umgänget med M3/E30. Är det Lexanreflexer jag ser? Kevlar speglarna är oxå bekant. Vilken bil!! Hästkrafter är nonsens när det gäller den här biltypen. Med rätt körstil.......

Yes, plastrutor, även speglarna är plast inte kolfiber:) Den är oerhört trevlig och den blir inte tråkigare med mer effekt än original;)
 

Pictor

Audemars
Tack! Inget än, har inte haft den mer än ett par veckor. Hoppas kunna klämma in några trackdays snart:)



Yes, plastrutor, även speglarna är plast inte kolfiber:) Den är oerhört trevlig och den blir inte tråkigare med mer effekt än original;)
Förstår att det är mer väss i din. Är det bara bra gjort går det att hämta hem en hel del......
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Råkade ut för en riktig idiot idag på motorvägen som uppförde sig omoget och farligt. Hände dock inget men man kan väl inte anmäla sådant på något smidigt vis? Förstår att han inte kommer straffas men hade varit bra med en tillsägning. Har reg nr men står på en stor handlare fast annonsen tog ner den 20e.
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Råkade ut för en riktig idiot idag på motorvägen som uppförde sig omoget och farligt. Hände dock inget men man kan väl inte anmäla sådant på något smidigt vis? Förstår att han inte kommer straffas men hade varit bra med en tillsägning. Har reg nr men står på en stor handlare fast annonsen tog ner den 20e.
Trist!
Men att anmäla det kommer inte att mynna ut i något.
Är det "stor handlare" som någon stor märkesbunden historia så hade jag i sånt fall hellre skrivit till vederbörande.
Antingen till typ platschefen som ett vanligt mejl eller publikt på FB eller liknande. Det första är kanske att föredra.
Svårt att veta om det var personal eller provkörning kanske, men oavsett så kanske det kan hända något om nån ansvarig får reda på det.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Trist!
Men att anmäla det kommer inte att mynna ut i något.
Är det "stor handlare" som någon stor märkesbunden historia så hade jag i sånt fall hellre skrivit till vederbörande.
Antingen till typ platschefen som ett vanligt mejl eller publikt på FB eller liknande. Det första är kanske att föredra.
Svårt att veta om det var personal eller provkörning kanske, men oavsett så kanske det kan hända något om nån ansvarig får reda på det.
Jag låg vid honom sedan i kanske 20 min efter så var nog ingen vanlig provkörning, men vad vet jag. Funderade på den lösningen men blev osäker på hur snabbt de uppdaterar ägaruppgifterna på sidorna online? Var Hedin Bil.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Trist!
Men att anmäla det kommer inte att mynna ut i något.
Är det "stor handlare" som någon stor märkesbunden historia så hade jag i sånt fall hellre skrivit till vederbörande.
Antingen till typ platschefen som ett vanligt mejl eller publikt på FB eller liknande. Det första är kanske att föredra.
Svårt att veta om det var personal eller provkörning kanske, men oavsett så kanske det kan hända något om nån ansvarig får reda på det.
Nog ingen provkörning, bilar som är till salu är alltid avställda och körs med grönskylt.
 
Topp