Edin
Silver
Varför inte gå på en coupé @Palenkovich ? Behöver man inte ha en praktisk bil ska man ju för sjutton inte ha det. Sen kanske det är något som inte är förenligt med företagets policy...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med mycket långkörning och endast ett barn hade jag ju skippat kloss-suvar och kikat på en mindre BMW (320?) eller kanske t o m Volvo V60. Man får mycket väghållning på köpet om man skippar låtsas-Suv.
Gillar formerna!![]()
Vad tycker ni om i8 egentligen? Faceliften 2017/2018 förlänger räckvidden till styva 5 mil på el, den har ett baksäte, samt är löjligt snygg.
Mycket lyckad bil må jag säga, det är bara en tidsfråga innan Audi (som vanligt, samt utan framgång) kopierar konceptet skulle jag tro.
Jag antar att hela ditt inlägg är ironiskt? Men annars säger jag Köp!!!![]()
Vad tycker ni om i8 egentligen? Faceliften 2017/2018 förlänger räckvidden till styva 5 mil på el, den har ett baksäte, samt är löjligt snygg.
Mycket lyckad bil må jag säga, det är bara en tidsfråga innan Audi (som vanligt, samt utan framgång) kopierar konceptet skulle jag tro.
Jag antar att hela ditt inlägg är ironiskt? Men annars säger jag Köp!!!
Måste kännas bra att ha en 3-cyl minimotor, verkligen lyckat
Nja, nä, jag känner mig ganska likgiltig. Det hade varit roligare med en rejäl motor under huven, och designen tycker jag inte heller om. Grundformen är snygg men alla konstiga veck och linjer gör att den ser konstig ut. Men det är säkert en bra och rolig bil.![]()
Osäker på prislappen, men om Volvo fått sån premiumhybris att de medvetet missar 98% av tjänstebilsköparna skulle jag akta mig för deras kommande IPO. V60 är liksom en mellankombi som borde vara hjälpligt åtkomlig även för svennebanan-i-radhus.Såg nya V60 på Arlanda igår, inryms även den i 7.5pbb? Riktigt fin hur som helst!
...Vi har alla ett ansvar att tänka på miljön.![]()
Åsa Romson, är det du?![]()
1000st engångsmuggar samt 1600 engångsmatlådor som jag fick hem förra veckan.![]()
![]()
![]()
Osäker på prislappen, men om Volvo fått sån premiumhybris att de medvetet missar 98% av tjänstebilsköparna skulle jag akta mig för deras kommande IPO. V60 är liksom en mellankombi som borde vara hjälpligt åtkomlig även för svennebanan-i-radhus.
Absolut inte, men ska man lägga 1.5 milj och vill köpa en sportbil(räknas I8an ens som sportbil? tveksamt) finns det betydligt bättre och roligare alternativ. De flesta är inte så sugna på att ha en 3-cyl under huven. Skulle den varit framgångrik skulle de satsat 100% el alt. satt en vettig bensinmotor i. Sätter man sig i en i8 konstaterar man också att inredningen är i nivå med en 1-serie.Är dessa siffror dåliga alltså?
![]()
...det gäller ju iofs även Tesla...Sätter man sig i en i8 konstaterar man också att inredningen är i nivå med en 1-serie.
Absolut, men deras köpare är så frälsta att kraven är låga...det gäller ju iofs även Tesla...![]()
Osäker på prislappen, men om Volvo fått sån premiumhybris att de medvetet missar 98% av tjänstebilsköparna skulle jag akta mig för deras kommande IPO. V60 är liksom en mellankombi som borde vara hjälpligt åtkomlig även för svennebanan-i-radhus.
Så jag tänker, men givet prislappen på deras nuvarande sortiment känns det onekligen lite tight.
Är inte aktuellt för mig då jag driver eget bolag, men intressant hur utvecklingen ser ut.
Angående storlek så är det nog få småbarnsfamiljer som väljer en 3-serie före en 5-serie eller en V60 före V90 om kalkylen vore densamma. Har inte provkört nya V60 men förmodar att det är en rejäl förbättring jmf med dvärgen från förra generation. Oavsett så har de flesta tjänstebilsförare behov av att frakta mer än sin egen bakdel.Om ni tänker tillbaks till 90-tal och tidigt 00-tal så var inte 9-serien / V90 mycket av en tjänstebil heller. Tycker personligen det är smartare att sätta V60 i tjänstebilssegmentet för att slippa se alla basutrustade storbilar vilket i mitt tycke förtar från premiumkänslan. BMW borde göra samma med 3- och 5-serien. Hur många behöver storleken av en A6, V90 och 5-serie i tjänsten? 3-serien är ju t.ex. tillräckligt stor, bekväm och körglad. Kan iof köpa att om man pressar väldigt många mil i tjänsten (2-3000+ /år) så är en femma klart mer komfortabel då den går tystare osv, men hur många av alla som har tjänstebil åker så långt? Kanske är jättemånga, har inte koll på statistiken.
Ah, jag förstår!Absolut inte, men ska man lägga 1.5 milj och vill köpa en sportbil(räknas I8an ens som sportbil? tveksamt) finns det betydligt bättre och roligare alternativ. De flesta är inte så sugna på att ha en 3-cyl under huven. Skulle den varit framgångrik skulle de satsat 100% el alt. satt en vettig bensinmotor i. Sätter man sig i en i8 konstaterar man också att inredningen är i nivå med en 1-serie.
...
Åsa Romson, är det du?![]()
Hahahaha! Den är lite småjobbig!
Hahaha hahahahahahahah fy fan vad kul
Fattar ingenting? En ful koreansk bil med pimp-my-ride-varning?
Kolla från mobil.Annonsen borta?
Fattar ingenting? En ful koreansk bil med pimp-my-ride-varning?
Ehm.. heheh