Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kika på småbildernaVad är det jag missar?![]()
Kika på småbilderna
Ahahahaha jag som garvade åt den fula bilen, nu ser jag att ni fnissar åt hans mikrosn@pp!Kika på småbilderna
GT är för Ford vad Grand Seiko är för SeikoStannade till en stund vid denna idag. Riktigt läcker.
![]()
Kostar inte den sjukt mkt ?GT är för Ford vad Grand Seiko är för SeikoInget värstingnamn men jäklar vad produkterna är goa.
Jo, kanske Credor är ebättre o jämföra med dåKostar inte den sjukt mkt ?
Jag dog när jag såg det, så jäkla roligt
Snygg, men det där garaget i bakgrunden är lite snett va?Mer Ford på min gård
En GT40, GT, GT350R hade inte skadat
![]()
Synvilla hoppas jag.... Rätade ut bilden, tror optiken i telefonen förvränger lite med.Snygg, men det där garaget i bakgrunden är lite snett va?![]()
Kostar inte den sjukt mkt ?
Det är inget problem för det finns inga att köpaKostar inte den sjukt mkt ?
De lär kosta sjukt mycket när de får säljasCa 450000usd "bara", +att ford vill vara med och bestämma vem som får köpa en.
Mer Ford på min gård
En GT40, GT, GT350R hade inte skadat
![]()
Hade gärna gjort det, men har fan inte råd för tillfället.Du måste ju stenlägga så du inte sabbar lacken![]()
Grus är bra det går inte att smyga på.Hade gärna gjort det, men har fan inte råd för tillfället.
Hade gärna gjort det, men har fan inte råd för tillfället.
Kan ta Mustangen om du vill frigöra kapital till plattsättningen.
Bjuder 35k osett, vill dock ha den fulltankad och körd till Sundsvall.
Edit:
Visstfan, en fälg var kantstött. Nej då får du 30k istället.![]()
Snyggt, ser att du knyckte golfens fälgar till din kärra.Bjuder på två till
![]()
![]()
Ja för tusan, vi har knappt sett nån
Ja för tusan, vi har knappt sett nån![]()
Det är exakt samma duk som Pingens nya, den är hur bra som helst dels som torkduk utvändigt men även att ha i handskfacket för att torka bort damm invändigt.
Hej gott folk!
Jag har äntligen lyckats få frugan att inse att Peggan är för gammal, och lite för liten för oss, så vi ska inom kort börja kolla på nya bil.
Frugan är sugen på en A4 avant, Jag är sugen på en kombi som inte ser ut som stryk, och har en vettig bränsleförbrukning.
Kraven från frugan är:
*manuell
*Bensin
*inte saab
*inte skoda
Bilarna jag kollat på är:
Audi A4
Audi A6
Mercedes C-klass
Peugeot 308SW
SKoda oktavia (för att ha en joker)
Kia Ceed
Tanken är att lägga upp till 150' på bilen. Vad har jag missat för något roligt?
Vad ska jag tänka på?