Lambo är för gossarna med deg dvs. inte jag.Skulle dock hellre haft en orörd en hans tejpmonster... Om jag nu hade deg.
![]()
Fast motormoddarna är fasen lite roliga...
...skulle ha velat provkört den iaf.!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lambo är för gossarna med deg dvs. inte jag.Skulle dock hellre haft en orörd en hans tejpmonster... Om jag nu hade deg.
![]()
Sen finns det ju 911 karosser där man betalar över det sk msrp, helt sjuk marknad.Jag misstänkte att de där 10-13 % som man är van vid inte gäller 911. Däremot tror jag att man kan köpa Porsches andra modeller med fin rabatt.
Sen finns det ju 911 karosser där man betalar över det sk msrp, helt sjuk marknad.
Nu hoppas vi R får lite käftsmäll kär gt3 lanseras i manuell!
Tydligen så tillämpas samma möjliga rabatt på Cayman, när jag frågade i alla fall..Jag misstänkte att de där 10-13 % som man är van vid inte gäller 911. Däremot tror jag att man kan köpa Porsches andra modeller med fin rabatt.
Det går rykten att gt3 kan ev beställas utan vinge!Det skulle vara intressant att veta vad t.ex. R och GT3 lämnar hallarna för här i Europa.
Begmarknaden är ju helt hysterisk och som vi pratat om tidigare vore det väl konstigt om inte handlarna också försöker dra nytta av det på något sätt.
Edit: Jag har blivit gubbe så jag skulle nog näsdtan hellre ta en R fortfarande än en manuell GT3...
...även om GT3 är den 'ultimata' bilen.
Tydligen så tillämpas samma möjliga rabatt på Cayman, när jag frågade i alla fall..
Säljaren kanske inte ville avslöja för mycket och trodde att jag endast ville fiska fram bästa erbjudandet och inte var genuint intresserad av ett köp.
Nåväl, köpet är uppskjutet i alla fall. Blir nog inte detta år.
Det går rykten att gt3 kan ev beställas utan vinge!
Det går rykten att gt3 kan ev beställas utan vinge!
GT3RS utan vingeVingen är det som gör bilen.
GT3RS utan vinge
![]()
En styggelse, så att sägaSom att sätta nato på en DD.
Kan man vara en av mina chefers, har inte tänkt på om vingen är bortplockad, lär ju inte finnas så många lila GT3RS i Sverige.GT3RS utan vinge
![]()
Han gjorde det tills sin nya panamera turbo levererades.Är det inte jäkligt obekvämt att köra runt i en RS som vardagsbil ?
Eftersom Porsches PDK-låda är så grymt smidig så tror jag inte det är några bekymmer, utan isåfall att den är väldigt lätt på gas och styrningen lite "ivrig". Men tror inte det skulle vara någrs problem att lära sig!Är det inte jäkligt obekvämt att köra runt i en RS som vardagsbil ?
Skulle gärna göra det varje dag i veckan...om man hade dem cashenÄr det inte jäkligt obekvämt att köra runt i en RS som vardagsbil ?
Skulle gärna göra det varje dag i veckan...om man hade dem cashen
Är det bara jag eller känns inte en 997 gt3 rs mer "rejsig" än 991 gt3 rs? 991an känns så stor och bekväm..Efter en resa till ringen så blev jag sjukt sugen på att köpa en 997 GT3 RS. Det var på den tiden då de kostade normala pengar. Pratade då med en etablerad handlare som jag köpt ett flertal bilar av. Han avrådde mig det starkaste från att ha den som vardagspulka. Han sa att han bytt in en uppsjö av RS-bilar av folk som tänkt använda dem till vardags. Tydligen är de för hårda och opraktiska för att det ska fungera även fast man är härdad.
Är det bara jag eller känns inte en 997 gt3 rs mer "rejsig" än 991 gt3 rs? 991an känns så stor och bekväm..
Fast det måste man ju vara beredd på om man köper enHehe! Du har en poäng. Men skalstolar med fyrpunktsbälten är ett gissel.
Det finns förhållandevis många faktiskt i sverige!Kan man vara en av mina chefers, har inte tänkt på om vingen är bortplockad, lär ju inte finnas så många lila GT3RS i Sverige.
Fast det måste man ju vara beredd på om man köper envissa tror kanske att dem är yngre än va dem är
jag tycker bara det är grymt bekvämt med skalstol och riktiga bälten
Ja, jag tänkte mest på stötigheten på våra extremt kassa vägar med potthål, speciellt inne istan.
Med skalstolar osv.
Såklart nice, men inte så skönt![]()
Dem passar min körstil ganska bra dessutom..Skalstolar är väl bra när det ska åkas fort. Annars är de mest snygga.![]()
Polaren hade en 996 GT3. Kopplingen var helt sjukt hård. Fruktansvärt oskön bil att köra med i stan.
Dem passar min körstil ganska bra dessutom..
Men en 991a med sin trevliga PDK är annat!![]()
Där ser man, det gjordes väl bara 100 st i den kulören om jag förstått det är rätt.Det finns förhållandevis många faktiskt i sverige!
Köpa en gt3 rs och inte använda på bana är ju bara idiotiskt! Det är ju där dem hör hemma! En turbo s som åretrunt bil är drömmenKör du mer bana än gata är det GT3 eller GT3 RS du ska ha. Är det motsatsen är det Carrera eller turbo du ska ha. Självklart fungerar det att göra det omvända men det blir svårt att motivera sakligt.